Gå til innhold

Brothers in Arms:Hells Highway bilder og film!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det blir ihvertfall flott om man kan få den firheten utviklerene love,men no har jo det lbitt en trende å hype spillene sky-high ;) Ser også til at de legger inn mye meir arbid på med-soldatane med gode animasjoner etc.

 

No har jo også EA med det neste MOH spillet love extremt god frihet,og muligheter for fleire innfallsvinkel på å løse oppdragene.Så da er det jo på sin plass for Gearbox å matche dette i BIA.

Lenke til kommentar
Det blir lovet og lovet og lovet men hvor mye blir holdt? Joda, dette ser bra ut, men er det dette vi får når vi endelig får tak i det?

6011213[/snapback]

 

Det er AKKURAT det vi gamere må lære oss å ta hensyn til ;) Som du sier, så lar eg meg ikkje rive over ende,men ta ett steg tilbake å se det i sin heilhet når det er mulighet for det.

Men ka grafikk angår, har vi jo sett fra andre spill noe av det motoren er kapabel til.

Lenke til kommentar

Personlig syns eg Earned in blood var mye bedre enn BIA,mye takket vere den mye forbedrede AI`en som de lovte oss si det første spillet,som desverre ikkje kom før i EIB. Spillet hadde også en flott måte å formidle historien på med Joe "Red" Hartsock som blei intervjuet :)

Lenke til kommentar
Skal være enig i at EiB var bra, men det var ikke godt nok for å være en oppfølger. Som en utvidelse hadde den vært genial.

6013078[/snapback]

 

Godt poeng der, eg ignorerte det faktum at det var en oppfølger,og såg på det som ein annen vinkling av BIA,noe det i og for seg var. Koste meg uansett igjennom spillet :wub:

Lenke til kommentar

brothers-in-arms-hells-highway-20060428004225313.jpg

 

dette kan vell ikker være ingame... må vere rendered.... eller ? :ermm:

 

helt sykt hvor bra det så ut... men som sagt.. selv om grafikken er topp, kan spillet være en flopp :p

 

 

edit: FY flate, den videoen så helt RÅ ut! :dribble: noen som et når den kommer? skal ha :p

 

EDIT2: så det sto PS3.. ikke si at den kommer bare til PS3... håper den kommer til X360 og PC også...

Endret av *Magnus*
Lenke til kommentar

Ser virkelig bra ut det spillet der utfra videoen. Men noe som irriterte meg i de to forrige, var mangelen på prone, at fienden kunne ta både to og tre rifteskudd i brystet før han falt og den frustrerende ustabile siktinga. Bra med realisme, men de kunne ta med en form for "consentration" som gjorde siktekornet litt mer stabilt sekundet før skuddet ditt ble avfyrt elns.

Lenke til kommentar
Ser virkelig bra ut det spillet der utfra videoen. Men noe som irriterte meg i de to forrige, var mangelen på prone, at fienden kunne ta både to og tre rifteskudd i brystet før han falt og den frustrerende ustabile siktinga. Bra med realisme, men de kunne ta med en form for "consentration" som gjorde siktekornet litt mer stabilt sekundet før skuddet ditt ble avfyrt elns.

6015315[/snapback]

 

I likhet med f.eks GRAW,der man kan holde pusten når man sikter :)

Lenke til kommentar
I likhet med f.eks GRAW,der man kan holde pusten når man sikter :)

6015328[/snapback]

Ja, og for eksempel som i CoD2 når man "snipet". Nå er der vel ikke så realistisk å holde pusten for hvert skudd under en skuddveksling, men da er det ikke så nøye om hvert skudd treffer. Men mer på lengre langskudd.

Endret av CannibalCorpse
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...