Gå til innhold

er alle 7900gt 100% identiske

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg så ingen priser siden du linket til bilder, og jeg gidder ikke begynne å lete priser og specs nå.

men de forskjellige kortene har sikkert forskjellig minnefrekvens.

korrekt meg hvis jeg ikke har rett her, og det er mange kort med samme chip og minnefrekvenser.

Lenke til kommentar
jeg så ingen priser siden du linket til bilder, og jeg gidder ikke begynne å lete priser og specs nå.

men de forskjellige kortene har sikkert forskjellig minnefrekvens.

korrekt meg hvis jeg ikke har rett her, og det er mange kort med samme chip og minnefrekvenser.

6007839[/snapback]

var for å gi et hint at det er samme hva merke en kjøper. når det gjelder det du nevnte, så koster dem mer, tar utgangspunkt i vanlig gt.

Lenke til kommentar

Alle 7900GT er identiske med unntak av klokkefrekvenser på enkelte modeller/produsenter og i noen tilfeller annen kjøler.

De fleste 7900GT følger referansen til nVidia, både på klokkefrekvenser, kjøler og PCB.

Om du ikke er ute etter noe spesifikt, f.eks ferdig overklokket kort, er det likegyldig hvilket du velger. Velg ut ifra bundle på kortet - er ofte bundlen som er mest forskjellig!

Endret av skag1
Lenke til kommentar

Hei dere som tenker på å kjøpe 7900GT. Har selv kjøpt meg et Gainward Bliss 7900GT 256 Mb. Har kjørt kortet i noen dager på 500 (bare kjerne overklokkes) men fikk plutselig helt stopp & stygge korn på skjermen. Jeg fant denne på EVGA sitt forum:

EVGA

Har sjekket kortet mitt og ved å kjenne på voltregulatoren min tror jeg at jeg har det samme problemet. Kan nesten ikke holde fingeren på disse to komponentene! Nå er jeg redd kortet mitt ikke overlever sommeren slik som det er nå. Har klokket ned til standard frekvens og da kjører kortet OK! Likevel er komponentene nesten ikke til å ta på.

Skal jeg levere kortet inn og kanskje skaffe meg et annet merke. Dette gjelder tydeligvis for alle 7900GT-kort!

Noen?

Endret av Puzzled
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...