c7Nn Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 hei jeg har sett på 3 forskjellige bærbare, noen som kan si hvilken dere synes eller noen andre forslag? alienware: her sony: her tundra: her PS: jeg konfiguerer alienware til ca 10000kr etter jeg evt kjøper den. Lenke til kommentar
Slacks Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 hei jeg har sett på 3 forskjellige bærbare, noen som kan si hvilken dere synes eller noen andre forslag? alienware: her sony: her tundra: her PS: jeg konfiguerer alienware til ca 10000kr etter jeg evt kjøper den. 6001892[/snapback] Hvis du kjøper fra Alienware må du sikkert regne mede moms i tillegg. |mEg| Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Hei! Tundraen virker veldig bra spesifikasjonsmessig, men jeg vet ikke kvalitéten. Med Alienwaren må du regne med merverdiavgift på 25%, og kanskje engelsk tastatur. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 hei jeg har sett på 3 forskjellige bærbare, noen som kan si hvilken dere synes eller noen andre forslag? alienware: her sony: her tundra: her PS: jeg konfiguerer alienware til ca 10000kr etter jeg evt kjøper den. 6001892[/snapback] Hvis du kjøper fra Alienware må du sikkert regne mede moms i tillegg. |mEg| 6004979[/snapback] Fant en laptop til 12 495,- hos komplett. Synes den ser meget bra ut, om du er villig til å legge til 2,5k. Dualcore og grafikkort som duger (kan noen fortelle mer om det?) Link: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=316495 Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 28. april 2006 Forfatter Del Skrevet 28. april 2006 (endret) jo takk. komplett sin så grei ut den men hadde bare 512mb ram og harddisken så ikke så alt for rask ut. men prossesoren så jo veldig fin ut da skal se litt nærmere på den hvertfall. jeg spille jo en del så det kan jo være noe å tenke på men disse to data'ene fra psdata hva er forskjellen på de? eller har bare psdata driti seg ut med prisen? det eneste jeg ser er prossesor og minne er bedre på den billigste dyreste billigste Endret 28. april 2006 av CiRcLe7 Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 jo takk. komplett sin så grei ut den men hadde bare 512mb ram og harddisken så ikke så alt for rask ut. men prossesoren så jo veldig fin ut da skal se litt nærmere på den hvertfall. jeg spille jo en del så det kan jo være noe å tenke på men disse to data'ene fra psdata hva er forskjellen på de? eller har bare psdata driti seg ut med prisen? det eneste jeg ser er prossesor og minne er bedre på den billigste dyreste billigste 6007535[/snapback] De har en som demovare til 11 250,- en meget overkommelig pris. Men da burde du desverre være rask. Ulempen med maskinen er minne og skjermoppløsning (ASUS har en tendens til å lage lavoppløste skjermer ) Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 28. april 2006 Forfatter Del Skrevet 28. april 2006 hmm ja tviler for at jeg går for den nå med en gang. kanskje senere. men likte den tundra maskinen veldig godt så har lyst på noen tilbakemeldinger om den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå