Arsenal_RULES Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 (endret) Bare før jeg begynner med selve musikkspørsmålet må jeg bare nevne at vi har blitt sponset av Askøy Lyd & Lys, med lydanlegg til 200.000. Så jeg er så happy som jeg kan bli Så til spørsmålet mitt, trenger den beste festmusikken som er på planeten. Mange har sikkert forskjellige meninger på hva som er den beste festmusikken på planeten, men det for nå bare gå sin gang! Vi i russebilen liker iallefall fall Trance, Dance, og litt allsang ala Vinskvetten slår alltid an! Så hvis noen har noen idér til kule russesanger er det bare til å poste i vei. EDIT: Om dere skriver hvilke sjanger sanger passer i, ville det vært kjempe kjekt Endret 27. april 2006 av Arsenal_RULES Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 En sang jeg synes passer bra er Hypertraxx - Angel. Men det er selvførgelig en smak sak Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Basshunters - Boten anna Sjanger: Dritt Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 27. april 2006 Forfatter Del Skrevet 27. april 2006 Basshunters - Boten anna Sjanger: Dritt 5998918[/snapback] Hahaha, riktig sjanger iallefall Lenke til kommentar
hylo Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Som alltid: Benni Benassi - Who's Your Daddy. Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 27. april 2006 Forfatter Del Skrevet 27. april 2006 (endret) Seriøst en Benni Benassi sang jeg ikke har hørt Neimen, gleder meg. Ligger til en sang selv jeg, Warp Brothers feat. Red Monkey - Going Insane Endret 27. april 2006 av Arsenal_RULES Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Ingenting slår Alcatrash - Catching the Train. Beste feste sangen ever! Tekst samt nedlasting finner du på http://www.tragisk.com/index.php?id=alcatrash Fuck, shit COME ON! Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Sangen som har alt: Daze - Superhero Lover Elllers såe har vi jo denne. Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Sanger som "botten anna" er enkle sanger man får på hode.. -Rosa helikopter - Schnappi das kleine krokkodill - Put yor ass upp in the air( dj trigger sin remix, pga den er litt rask) .. Dette er eksempler på sanger som er mer eller mindre" dårlge".. men som folk fort får på hode.. mulig dere ikke deler min mening men! Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Hører egentlig ikke på sjangeren, men Tune Up og East Clubbers har en god del fengende sanger. Lenke til kommentar
Equilibrium Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Last ned Replay Svenska hits Vol 1. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Eddie Meduza - Mera Brännvin - TranzeZzmiXX!1 Lenke til kommentar
embark Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Plx, Satrucci_. Liker du hardstyle, Arsenal_RULES? Det er jo kozz når man har PA til 200 000kr. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Hæh? Den er jo dritartig! Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Huey Lewis And The News - Power of Love Lenke til kommentar
skyhawk Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 (endret) Benny Benassi - Put Your Hands Up Benny Benassi - Love Is Gonna Save Us The Shining - Maze Hard techno alle sammen Endret 1. mai 2006 av skyhawk Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 eiffel 65 slår ann spessielt: * another race * figli di pitagora * voglia de dance all night Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Reel 2 Real - I like to move it Infernal - From Paris to Berlin , finnes forskjellige mikser av denne, let til du finner en bra en. DJ Casper - Cha Cha Slide , litt treig, men kanskje det finnes en bra remix? Captain Jack - Captain Jack Alex Megane - Hurrican (Cascada Club Mix) , andre mikser av Cascada kan kanskje også være aktuelle. 666 - Paradoxxx , litt usikker, men om folk husker den kan den kanskje funke. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Scatman John - Everybody Jam Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå