pc`baby Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 (endret) Ja da skal eg endelig sette i gang med saab`n min. lista er ganske lang 1 ta rusta 2 bytte motor 3 skifte lykter 4 skifte foringer 5 fikse interiøret spesielt tak og seter siden det er bruksbilen min så kan eg ikke ta alt på ein gang her kommer noen bilder he he som dere ser så trenger den litt lakk kommer med bilder av motoren snart så ser dokker hvorfor eg vil bytte den Endret 27. april 2006 av pc`baby Lenke til kommentar
SintBrus Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Nydelig bil! Jeg hadde en gang en 99. Den var riktignok av nyere årgang, men den hadde bøttevis av sjarm! Flott bil, og lykke til i restaureringsarbeidet! Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Sneisen liten Saab.. Blir nok bra dette.. Du skal vel lakkere også? Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 ENDELIG en Saab til Ja du har jo litt jobb foran deg, men jeg skal følge med dette blir spennende Lenke til kommentar
pc`baby Skrevet 27. april 2006 Forfatter Del Skrevet 27. april 2006 (endret) takk takk. jo bilen skal lakkeres tilslutt, men det blir flekklakkering før den tid. var ikke plass te meg så eg kunne gjøre noe idag, men eg har noen bilder av (kremt) motoren radiatoren er lekk også Endret 27. april 2006 av pc`baby Lenke til kommentar
JaguarXKR Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Slik tilstanden til bilen din er nå, hadde det ikke skadet å vist den på Motorfestivalen og spurt om tips - selveste WestCoast Customs (Pimp My Ride) er på plass Hehe! Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Kul Saab! Jeg er overasket over at den ikke er enda mer rusten egentelig.. god kvalitet på stålet og lakkeringen kanskje. Uansett, lykke til med prosjektet. Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Du må få hvitesideblinkers Lenke til kommentar
pc`baby Skrevet 27. april 2006 Forfatter Del Skrevet 27. april 2006 Slik tilstanden til bilen din er nå, hadde det ikke skadet å vist den på Motorfestivalen og spurt om tips - selveste WestCoast Customs (Pimp My Ride) er på plass Hehe! 5998513[/snapback] hadde vært no det ja Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Seriøst hvor mye kommer dette til å koste deg? har du regnet noe på dette? Lenke til kommentar
pc`baby Skrevet 27. april 2006 Forfatter Del Skrevet 27. april 2006 bilen har stått uten skilter i ca 4 år før eg kjøpte den. km stand er 156 000. motoren eg skal sette i er kjørt 66 ooo. så det med rust så er det bare 2 rustflekker under sabb`n Lenke til kommentar
pc`baby Skrevet 27. april 2006 Forfatter Del Skrevet 27. april 2006 Seriøst hvor mye kommer dette til å koste deg? har du regnet noe på dette? 5999854[/snapback] har ikke regna spesielt på det, men eg kjøpte ein lik delebil for 1500 kr. der demonterte eg alt av deler og leverte den te opphogging 1500 rett i neven. da står det igjen blåsesand,litt stålplater,sparkel,grunning og lakk. får låne utstyr og plass oss onklen min, så det mangler bare godt humør og fint vær Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 (endret) Seriøst hvor mye kommer dette til å koste deg? har du regnet noe på dette? 5999854[/snapback] har ikke regna spesielt på det, men eg kjøpte ein lik delebil for 1500 kr. der demonterte eg alt av deler og leverte den te opphogging 1500 rett i neven. da står det igjen blåsesand,litt stålplater,sparkel,grunning og lakk. får låne utstyr og plass oss onklen min, så det mangler bare godt humør og fint vær 5999969[/snapback] Ut fra det jeg kan se fra bildene regner jeg med at du har tilgang på, og god greie på sveising....? Uansett, jeg hadde en 85 99GL, (99 er etter min mening det aller stiligste karosseriet fra Saab ever! Sprettrumpe!), den aller beste vinterbilen jeg noen gang har hatt. Og jeg har hatt firehjulstrekkere også. Lykke til!! Skal du beholde originalfargen, forresten? Endret 27. april 2006 av Tumbleweed Lenke til kommentar
pc`baby Skrevet 27. april 2006 Forfatter Del Skrevet 27. april 2006 Seriøst hvor mye kommer dette til å koste deg? har du regnet noe på dette? 5999854[/snapback] har ikke regna spesielt på det, men eg kjøpte ein lik delebil for 1500 kr. der demonterte eg alt av deler og leverte den te opphogging 1500 rett i neven. da står det igjen blåsesand,litt stålplater,sparkel,grunning og lakk. får låne utstyr og plass oss onklen min, så det mangler bare godt humør og fint vær 5999969[/snapback] Ut fra det jeg kan se fra bildene regner jeg med at du har tilgang på, og god greie på sveising....? Uansett, jeg hadde en 85 99GL, (99 er etter min mening det aller stiligste karosseriet fra Saab ever! Sprettrumpe!), den aller beste vinterbilen jeg noen gang har hatt. Og jeg har hatt firehjulstrekkere også. Lykke til!! Skal du beholde originalfargen, forresten? 6000241[/snapback] ja det er meg de ringer te når det er rustsveising på gang, og eg har tilgang på alt utstyr. når det gjelder lakken så er eg mere i tvil. det er ein spesiel blå farge eg har set på nyere biler eg liker så godt. men det er rå dyrt. skal rubbe bilen igjen når eg ha tatt flekklakka noen plasser for å se hvordan det ser ut Lenke til kommentar
pc`baby Skrevet 28. april 2006 Forfatter Del Skrevet 28. april 2006 i dag har eg strippa bilen inni. holder på å vaske den nå. har noen problemer med å laste opp bilder så de får komme litt senere i dag. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Spennende med gamle biler òg, masse sjel har de Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 (endret) Jess.. Detta ser gøy ut Når skal du sette igang med de forskjellige tingene? Endret 28. april 2006 av ZyreX Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 (endret) Venter spent på flere bilder Endret 28. april 2006 av Jada-jada Lenke til kommentar
pc`baby Skrevet 28. april 2006 Forfatter Del Skrevet 28. april 2006 her kommer bildene under rengjøringen brukte såpe eg kjøpte på lidl 29,90 kr ferdig skrubba. ble overaska over hvor lett såpa tok vekk restene etter rustvann hmm må vist gjøre noe med jekken også i helga får eg plass te bilen så da blir det mere gjort Lenke til kommentar
paradude Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Tja...ikke totalt avskrekkende innvendig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå