Gå til innhold

M-BSs seksuelle preferanser

ErlendRU

Anbefalte innlegg

Siden M-BS Hater Kim Bauer, og synes hun er psykielig overvektig, stygg, tilbakestående, og ja gud vet hva, så var det ønsker om at han skal poste bilde av damer han synes er tynne og pene, men det har han ikke lyst til å gjøre i den andre tråden, så da får han en egen tråd til det.. Til og med bestemt navnet selv..

For de som ikke aner hvem Elisha Cutbert aka. Kim Bauer er:

Elisha%20Cutbert%20(12).jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
M-BS, hvor mange ganger har du tenkt å bli ydmyket offentlig på en dag? Hahaha, snakk om å bli eid! :!:

5973879[/snapback]

Haha, hvorfor synes du jeg blir "eid"? Jeg liker ikke tjukke damer. Slik er det. Dere høres ut som en gjeng med hjernevaskede kjerringer. Det er ikke slik at alle som ikke er feite, har spiseforstyrrelser, selv om småfeite damer sier det for å trøste seg selv.

Lenke til kommentar
Se her! Ah, tynn og fin, der har du bra dame. Bare se dem i forhold til hverandre ... Fedme versus ikke fedme.

5973368[/snapback]

hun veier 48kg og er 162 høy. sist jeg sjekket er ikke det spesielt overvektig, men for all del, hver sin smak.

fant det på google selvfølgelig. stemmer kanskje ikke 100% men jeg tipper det ligger ganske nær.

Lenke til kommentar
Se her! Ah, tynn og fin, der har du bra dame. Bare se dem i forhold til hverandre ... Fedme versus ikke fedme.

5973368[/snapback]

FEDME?!?! Herregud... Du kan ikke være seriøs. Jeg tror deg ikke.

Få ordnet opp vrangforestillingene dine, gutt.

Lenke til kommentar
Haha, hvorfor synes du jeg blir "eid"? Jeg liker ikke tjukke damer. Slik er det. Dere høres ut som en gjeng med hjernevaskede kjerringer. Det er ikke slik at alle som ikke er feite, har spiseforstyrrelser, selv om småfeite damer sier det for å trøste seg selv.

5974023[/snapback]

Kan du poste et bilde av deg selv?

Lenke til kommentar

Poste et bilde av meg selv!? Haha, nå tar det av her ... Nei, Skarstad, jeg skal ikke poste noe bilde av meg selv. Hvorfor i all verden er du interessert i at jeg skal poste bilde av meg selv? Haha! Tvilsomt der, Skarstad, tvilsomt.

Lenke til kommentar
Poste et bilde av meg selv!? Haha, nå tar det av her ... Nei, Skarstad, jeg skal ikke poste noe bilde av meg selv. Hvorfor i all verden er du interessert i at jeg skal poste bilde av meg selv? Haha! Tvilsomt der, Skarstad, tvilsomt.

5975064[/snapback]

Kan du si meg hvor høy du er og hvor mye du veier?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...