Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Androgyne - den veldig kjønnsforvirrede tråden

Anbefalte innlegg

For de uvitende: androgyn kommer av gresk og er satt sammen av ordene “andro” som betyr mann og “gyno” som betyr kvinne. Ordet brukes gjerne som folk eller stiler som kombinerer maskuline og feminine ting, eller mangler begge. Ordet brukes også hyppig når en blander inn ting fra “feil” kjønn inn I stilen sin.

post-22017-1145749331_thumb.jpg

Wikipedia om androgyne: http://en.wikipedia.org/wiki/Androgynous

Vi(TLZ, Ernie og Kaiern) synes dette er utrolig fascinerende(og noen ganger sexy) greier så vi lager en tråd om emnet. Mange folk reagerer på slikt som dette, så hvis du vet du er litt konservativ eller ingen fan av ting så dette så kan du likegreit holde deg unna tråden.

Her kan dere diskutere androgynitet, fysisk eller psykisk. Dette blir vel først og fremst en bildetråd for androgyne mennesker. Merk: fine bilder av androgyne folk. (Hva som er fint er jo naturligvis subjektivt, men dere nøyaktig hva vi mener) Vær snill å holde dere til emnet og ikke komme med for mye useriøst.

Jeg begynner med å poste et bilde av Gackt. :wee:

post-22017-1145749075_thumb.jpg

Endret av TLZ
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er Gackt gutt eller jente? Er det en gutt henger jeg meg i skapet.

5970434[/snapback]

Var på Biltema i dag, de hadde gode priser på tau.

(Henge deg i skapet. Var det en måte å si at du egentlig synes han er knalsexy men ikke tør komme ut og inrømme det ovenfor verden og deg selv? :))

Mer Gackt:

post-22017-1145749549_thumb.jpg

post-22017-1145749573_thumb.jpg

(ikke så androgyn på siste bildet, bare for å vise en annen side av ham.)

Endret av TLZ
Lenke til kommentar

Kjenner ikke igjen bildet. Gackt's band er for tiden GacktJOB som er bandet som han bruker i sammenheng med solokarieren hans. Han var før vokalist i Malice Mizer.

Synes disse bildene bare er helt fantastiske. Knallkul hårfrisyre.

post-22017-1145750541_thumb.jpgpost-22017-1145750564_thumb.jpg

Lenke til kommentar
To av guttene i det nye tyske teenage bandet Tokio Hotel er jo veldig androgyne. Spesielt vokalisten. Noen bilder av dem her.

5970578[/snapback]

Han såg mer japansk ut enn tysk... Navnet på bandet er sikkert ikke tilfeldig.

Hva er det egentlig med asiater og sånt? De virker gjennomsnittlig mer feminine hele gjengen, eller kanskje de bare blir slikt i vestlie øyne? (Og at fks. vestlie kvinner blir oppfattet som maskuline fra en asiats øyne?) :hmm:

Du finner ikke penere androgyn enn Mana.

Gackt er en lærling i sammenlikning.

5970585[/snapback]

Ah, Mana ja. Han var også med i Malice Mizer, så han og Gackt har vært i samme band. Nå synes nå jeg at Gackt er minst like pen som Mana. :p

Mana igjen:

post-22017-1145751682_thumb.jpg

Endret av TLZ
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...