Bowman Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 (endret) hei. tenkte på å kjøpe denne... noen erfaringer elllet tips? den skal for det meste brukes som tuner, får å se på tv/ ta opp. men også "digitaliserse" vhs er... noen som hvet om testet eller noe.. vil ikke kjøpe noe som koster så mye uten å vite noe om bildekvalitet... har lest den gamle testen på akam(?) men er ingen god bilder fra hvordan dt ser ut å se på tv med den... håper på raskt svar.. Endret 22. april 2006 av Bowman Lenke til kommentar
Bowman Skrevet 22. april 2006 Forfatter Del Skrevet 22. april 2006 ingen som vet noe som helst? håper fortsatt på svar Lenke til kommentar
wiak Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 velt et PCI basert USB er noe herk hehe ^^ ville valgt et fra Hauppauge MCE eller et ati theater 550 pro basert ^^ Lenke til kommentar
Bowman Skrevet 22. april 2006 Forfatter Del Skrevet 22. april 2006 velt et PCI basertUSB er noe herk hehe ^^ ville valgt et fra Hauppauge MCE eller et ati theater 550 pro basert ^^ 5965528[/snapback] glemte jeg å si at jeg bare har en lap-top? (uten om en gamel p3 på 450mhz, og usb1) hva mener du med at usb er noe herk? vankligere å instalere, bruk, eller kvalitet? Lenke til kommentar
JAPCU Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 du har USB 1... denne: AOpen XRecorder VX2000S bruker USB2 Tv signaler er dårlige og burde ikke kreve så rask overføring, men usb1 er kanskje i minste laget? jeg vet ikke... står på tvcards.com at det kan gå: Previous experience with other MPEG2 units shows that the 12Mbits/sec of USB1.1 provides a very watchable picture so the Live USB2.0 is fine if your laptop only has USB1.1. Se her: TVCARDS.COM alle testene deres: reviews TIPS: ikke gå for det billigste.. har et pixelview tv kort til 350kr.. ok kort, dårlig software (men har ikke testet update) Lenke til kommentar
Bowman Skrevet 22. april 2006 Forfatter Del Skrevet 22. april 2006 (endret) du har USB 1... denne: AOpen XRecorder VX2000S bruker USB2Tv signaler er dårlige og burde ikke kreve så rask overføring, men usb1 er kanskje i minste laget? jeg vet ikke... står på tvcards.com at det kan gå: Previous experience with other MPEG2 units shows that the 12Mbits/sec of USB1.1 provides a very watchable picture so the Live USB2.0 is fine if your laptop only has USB1.1. Se her: TVCARDS.COM alle testene deres: reviews TIPS: ikke gå for det billigste.. har et pixelview tv kort til 350kr.. ok kort, dårlig software (men har ikke testet update) 5966226[/snapback] takk for tips jeg har usb2 på lap-topen min.... glemte jeg å si at jeg bare har en lap-top? (uten om en gamel p3 på 450mhz, og usb1) sorry hvis jeg var for uklar.. edit: noen som hvet hvordan kvalitet det kan bli på bildet? eller om jeg kan få bedre kvalitet med annet kort? er det tilsvarende 900kb/s tv stream (f.eks. fra nrk)? eller?? jeg har kabel-tv fra upc (hvis det har noe å si..) Endret 22. april 2006 av Bowman Lenke til kommentar
Bowman Skrevet 25. april 2006 Forfatter Del Skrevet 25. april 2006 er det veldig liten interesse (eller hva jeg skal kalle det..) for dette temaet? der er få som svarer hvis noen svarer i det heletatt.. er det ingen som er fornøyd med kvaliteten på tv-tuneren sin? (obs. usb2..) jeg syntes denne så bedre ut enn den forje.. (og billigere.. ) håper fortsatt på svar.. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Er det ikke greiere med en sånn liten. Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Se her: TVCARDS.COM Rettelse Tv-Kort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå