Gå til innhold

SE w800i vs. SE w810i


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mener å ha hørt at lukkerdekslet skapte problemer på 800. At det klikket og slo på kamera i tid og utide. Derfor ikke på 810 versionen.

5965654[/snapback]

 

Det er feil.

Årsaken er at (utenom W700(fordi dette er en W800 med nye farger)) SE skal ikke ha kamera deksel over mobiler som ikke har fokus på kamera, som W serien F.eks.

:)

Lenke til kommentar
Mener å ha hørt at lukkerdekslet skapte problemer på 800. At det klikket og slo på kamera i tid og utide. Derfor ikke på 810 versionen.

5965654[/snapback]

 

Det er feil.

Årsaken er at (utenom W700(fordi dette er en W800 med nye farger)) SE skal ikke ha kamera deksel over mobiler som ikke har fokus på kamera, som W serien F.eks.

:)

5965897[/snapback]

Det stemmer ikke, for W810 har autofokus!

Fordelen er som han andre nevnte, at man slipper at kameraet slår seg på i tide og utide.

(Forøvrig en meget irriterende svakhet på en ellers så bra W800)

Lenke til kommentar

Har noen andre eiere av W810 meldingslyd på SMS/MMS som er veldig svak i begynnelsen, men som får full styrke bare det siste 10/dels sekundet?

 

Litt vanskelig å høre om det kommer melding om man er i støyende miljøer.

Har prøvd å øke ringelyden, men meldingslyden starter fortsatt svakt, og øker volumet helt på slutten av lyden.

(Muligens en bug, som blir fikset på oppgradering??)

Lenke til kommentar
Har noen andre eiere av W810 meldingslyd på SMS/MMS som er veldig svak i begynnelsen, men som får full styrke bare det siste 10/dels sekundet?

 

Litt vanskelig å høre om det kommer melding om man er i støyende miljøer.

Har prøvd å øke ringelyden, men meldingslyden starter fortsatt svakt, og øker volumet helt på slutten av lyden.

(Muligens en bug, som blir fikset på oppgradering??)

5966574[/snapback]

Dette kan komme av at Økende ringing er på. Gå inn på innstillinger og bla deg fram til lyder og varsler. Der kan du slå av økende ringing. Vet ikke om denne innstillingen gjelder for meldingslyder og, men det er da verdt et forsøk ;)

 

Mvh Christian

Endret av chs89
Lenke til kommentar
Mener å ha hørt at lukkerdekslet skapte problemer på 800. At det klikket og slo på kamera i tid og utide. Derfor ikke på 810 versionen.

5965654[/snapback]

 

Det er feil.

Årsaken er at (utenom W700(fordi dette er en W800 med nye farger)) SE skal ikke ha kamera deksel over mobiler som ikke har fokus på kamera, som W serien F.eks.

:)

5965897[/snapback]

Det stemmer ikke, for W810 har autofokus!

Fordelen er som han andre nevnte, at man slipper at kameraet slår seg på i tide og utide.

(Forøvrig en meget irriterende svakhet på en ellers så bra W800)

5966554[/snapback]

 

Kan nok være det jeg har lest, og blingset litt på. ;) Men hadde en K750i, og den har jo samme type, med luke foran kamera. Og der var det ingen problemer for meg. Men var litt ukomfertabel med den løsningen da.

Lenke til kommentar
Får håpe MP3-spilleren er bedre på W810i. Den er jo mildt sagt rævva på W800i med mye bakgrunnsus og spraking/klikking ved låtskifte. Mange er plaget med dette.

5967894[/snapback]

Ikke på min heller. Eller, de øreproppene som fulgte med var noe av det mest tragiske jeg noensinne har vært borti! Bytta de ut med en gang. Elendig lyd og ingen bass. Men de jeg erstattet dem med var noen gamle fra en minidiskspiller. Og da ble lyden helt perfekt. Ingen bakgrunnstøy på meg.

Prøv å bytte ørepropper og se om det blir bedre ;)

 

 

Mvh

Christian

Lenke til kommentar
Har noen andre eiere av W810 meldingslyd på SMS/MMS som er veldig svak i begynnelsen, men som får full styrke bare det siste 10/dels sekundet?

 

Litt vanskelig å høre om det kommer melding om man er i støyende miljøer.

Har prøvd å øke ringelyden, men meldingslyden starter fortsatt svakt, og øker volumet helt på slutten av lyden.

(Muligens en bug, som blir fikset på oppgradering??)

5966574[/snapback]

Dette kan komme av at Økende ringing er på. Gå inn på innstillinger og bla deg fram til lyder og varsler. Der kan du slå av økende ringing. Vet ikke om denne innstillingen gjelder for meldingslyder og, men det er da verdt et forsøk ;)

 

Mvh Christian

5966614[/snapback]

Jeg skjønte nesten at noen ville foreslå det, men jeg har ikke telefonen på økende ringing!

 

Men takk allikevel for at du prøvde å hjelpe!

 

Jeg la inn et egenprodusert tema fra min gamle W800. Muligens årsak kan være at softwaren i min W810 ikke liker elementer fra W800??

(Jeg mener nemlig at meldingslyden var normal, før jeg la inn temaet på ny-telefonen)

 

Jeg må nok vente til det dukker opp en softwareoppdatering!

Lenke til kommentar
Jeg skjønte nesten at noen ville foreslå det, men jeg har ikke telefonen på økende ringing!

 

Men takk allikevel for at du prøvde å hjelpe!

 

Jeg la inn et egenprodusert tema fra min gamle W800. Muligens årsak kan være at softwaren i min W810 ikke liker elementer fra W800??

(Jeg mener nemlig at meldingslyden var normal, før jeg la inn temaet på ny-telefonen)

 

Jeg må nok vente til det dukker opp en softwareoppdatering!

5969212[/snapback]

Hehe, ok ;)

 

Men du har prøvd med et annet tema?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...