Gå til innhold

Den billigste bærbare som takler spill..

Anbefalte innlegg

ASUS A6Km

ASUS fra Komplett.no

Jeg fant denne bærbare pc'en på komplett.no sine hjemmesider. Prøver og finne en bærbar som jeg kan bruke til alt mulig, også mye spilling! Den har et GeForce Go 7300 (64 MB) grafikk-kort, som er det eneste jeg ikke vet så mye om når det gjelder PCen, selv om jeg tror det skal være ganske bra.

Dette ser jo ut som en ypperlig pc, som jeg ville tro takler de alle fleste spill veldig godt. Jeg er ikke avhengig av den aller høyeste grafikken og effektene på spill, så lenge det ikke hakker mens jeg spiller.

Trenger bare noen synspunkter fra noen eksperter, spesielt når det gjelder grafikk-kortet, men også generelt :)

Av alle bærbare PCer jeg har sett på de siste dagene, syns jeg denne ser veldig bra og billig ut.

Takk for alle som gidder og svare! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Go 7300 64MB er ikke noe godt skjermkort til spill, og prosessoren i denne maskinen vil jeg heller ikke anbefale (varm som fører til mye støy)

5957183[/snapback]

Men hvis du ser bort i fra at prosessoren lager mye støy, og at jeg ikke trenger perfekt grafikk på spilla, er den fortsatt et dårlig valg?

Produktanmeldelsene fra de som har kjøpt datan på komplett skryter veldig, og sier at den takler de aller fleste spill uten noe som helst hakking. Spiller vanligvis ikke spill i høyere oppløsning enn 800x600 (med middles på alle effekter). Og jeg spiller heller ikke noen spill som krever mer enn det WOW gjør.

Eller har du fortsatt de samme meningene? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...