Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Guide til deg med mye Ping! (LOS spessielt)

Anbefalte innlegg

Ping er noe jeg har hatt masse problemer med. Jeg har gjort alt fra å skiftet router til å ha byttet internettleverandør. Til ingen nytte.....Hadde 70 i ping på PCWer å sånt :mad: Andre i klanen hadde 12 og sånn.

Derfor lager jeg en tråd om hvordan man får fikset dette problemet visst du har for høy ping og du har prøvd absolutt alt(nesten da :))

Min internettleverandør er LOS til dere som ikke har fått det med dere.

Her er hvordan man får ordnet pingen:

1.Ring til Internettleverandøren din.

2.Si at de må sette internett trafikken din til : *Spill* og ikke til vanlig trafikk. (Dette går selvfølgelig ikke ut over hastigheten :w00t:)

3.De vil sannsynligvis si at det vil ta noen dager. I mitt tilfelle tok det bare 1 dag :D

4.Pingen er fikset :love:

Dette var jo kanskje litt åpenbart men det er ikke noe alle tenker på hehe:P sånne som meg f.eks :cry:

LOS skal ha utrolig mye skryt for kundeservicen sin :thumbup: Tack så mycket ;)

Ble tilfeldigvis tipset av en venn å gjøre dette.Takk til deg :cool:

Takker for innvendninger og kommentarer ;)

Endret av bonil69
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

øh funker dette?funker det til utlandet?hvordan leverandør har du?skal bytte isp jeg nå pga veldig høy ping til utlandet og etter at kundebehandler satt i 15 min å nedlatende fortalte meg at ping ikke kan gjøres noe med å at jeg bør bare spille i norge.

hvordan spør man om dette?sett linjen min til spill?aldri hørt om dette før :hmm:

Lenke til kommentar

Jepp dette funker som bare det:) Eller altså noen servere har man bare dårlig ping på uansett men hos meg har pingen sunket med minimum 40 :D Jeg har LOS forresten. LOS er blitt kjøpt opp av NGT men det er fortsatt LOS som har kundeservicen og styrer med det hele :yes: Det tilfelle du hadde med den kundebehandleren din var nok et av de sjelde tror jeg i hvertfall:p Det vedkomne sa til deg er abre tull rett og slett :cool: Du spør enkelt og greit om de kan sette linjen din til *Spill* :thumbup: Det var det jeg gjorde. :whistle:

Lenke til kommentar

skiftet nettopp isp for å få god linje til å spille med.salg sa at de konsentrerte seg om lav responstid,gamere,high end users,bra routing,men har lært min lekse nå,så jeg bestiller ngt adsl2 i morgen,har adsl2 nå også men jeg gidder ikke ha en linje som jeg bare kan laste ned med,å ikke spille med :no:

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 7 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...