Gå til innhold

Bensinprisen nå til dags,,dyrt eller greit nokk?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den kommer mest sannsynlig hvis å havne på 15kr literen i sommeren babler de på...

Jeg syntes det er for mye, bensinen blir dyrere, ok, men staten kan fjerne litt avgifter på den å, da de har afgifter på alt annet å, når du kjøper bil må du betale masse til staten, når du kjører, for hva du kjører på, osv...

Lenke til kommentar

Bensin er faktisk billigere nå enn for 30/whatever år sida. Det er jeg ganske så sikker på - samtidig som krona blir mindre verdt får folk masse mye bedre råd. Kjøpekraft er et stikkord.

 

Men bensinen er ganske så dyr i en oljenasjon som Norge, det kan jeg være enig i.

Endret av Mr.Berg
Lenke til kommentar
Syns prisen godt kunne vært under 10 kr. Syns det var snakk på om hvis de fjernet utgiftene, ville vi(dere) betalt 8kr for bensinen. Am i right?

Men vi har altfor høye bensinpriser, til å være Norge (Ojlenasjon)!

5955646[/snapback]

Er det ikke en slik forening ett elelr annet sted som bestemmer oljeprisen?

Men ja, ettersom vi er en oljenasjon burde vi ha hatt veldig billig bensin...

Lenke til kommentar
Syns prisen godt kunne vært under 10 kr. Syns det var snakk på om hvis de fjernet utgiftene, ville vi(dere) betalt 8kr for bensinen. Am i right?

Men vi har altfor høye bensinpriser, til å være Norge (Ojlenasjon)!

5955646[/snapback]

Er det ikke en slik forening ett elelr annet sted som bestemmer oljeprisen?

Men ja, ettersom vi er en oljenasjon burde vi ha hatt veldig billig bensin...

5955659[/snapback]

Det er vel sikkert noen som sier at den skal være så så dyr, men det er også veldig mye snakk om konkuransse (hvordan skrives dette?!:S). De må jo tilpasse seg til andre stasjoner i nærheten, så de kaprer flest kunder^^

Lenke til kommentar
Den er grei nok. Alle som kjører bil i Norge har så de klarer seg, har de ikke råd til å ha bil, bør de kanskje tenke på andre løsninger. Bensinen her er faktisk billig i forhold til veldig mange andre land, og som nevnt tidligere i tråden, billigere enn tidligere.

5955691[/snapback]

Får jeg meg lærlingeplass til høsten, blir jeg avhengig av bil. Jeg går ikke 5km hver morgen. og bil er faen meg ikke billig heller...

Lenke til kommentar
Den er grei nok. Alle som kjører bil i Norge har så de klarer seg, har de ikke råd til å ha bil, bør de kanskje tenke på andre løsninger. Bensinen her er faktisk billig i forhold til veldig mange andre land, og som nevnt tidligere i tråden, billigere enn tidligere.

5955691[/snapback]

Får jeg meg lærlingeplass til høsten, blir jeg avhengig av bil. Jeg går ikke 5km hver morgen. og bil er faen meg ikke billig heller...

5955709[/snapback]

Sykkel

Flytt nærmere

Drikk mindre i helgene

Kjøp en liten, bensingjerrig bil

 

Det handler som regel om prioriteringer. Man kan ikke få alt. Du klarer deg nok helt fint.

Lenke til kommentar
Enkelt og greit synes eg bensinprisen er syk,og at dn kan nå 15kr\literen er til å bli forbannet av.

 

Hva synes dere?

Og hva burde den ligget på,ikkje skriv 5kr\literen for det er ikkje realistisk.

 

Men eg vill si at 8kr er ein grei pris.

5955600[/snapback]

Noen har vært inne på Frp's sider, ser jeg. :p

 

Jeg synes bensinen er alt for billig. Det skal ikke være kostbart å forurense! (Dessuten passer denne tråden bedre i PRS)

Lenke til kommentar
Den er grei nok. Alle som kjører bil i Norge har så de klarer seg, har de ikke råd til å ha bil, bør de kanskje tenke på andre løsninger. Bensinen her er faktisk billig i forhold til veldig mange andre land, og som nevnt tidligere i tråden, billigere enn tidligere.

5955691[/snapback]

Får jeg meg lærlingeplass til høsten, blir jeg avhengig av bil. Jeg går ikke 5km hver morgen. og bil er faen meg ikke billig heller...

5955709[/snapback]

Sykkel

Flytt nærmere

Drikk mindre i helgene

Kjøp en liten, bensingjerrig bil

 

Det handler som regel om prioriteringer. Man kan ikke få alt. Du klarer deg nok helt fint.

5955730[/snapback]

Skal jeg flytte nermere blir det også en utgift, Ikke faen om jeg sykler 5km i oppoverbakke etter jobb.

 

Jeg syntes at de enten gjør det billigere å ha, kjøpe og kjøre bil, eller gjøre kollektivtransporten mye bedre. Akkurat her jeg bor suger den.

Lenke til kommentar

Ein ting som eg synes er frekt,er at viss det er ein liten bygt med ein bensinstasjon så er bensinen dyrere dr forholdt til ein storby,burde vore fast pris uansett,og det er bygdefolk så må kjøre lengst for å komme på jobb så det burde vore omvendt.

 

Og ein ting til så burde kommet er avgiftsfri bensin til båter osv,synes det er idiotisk at det ikkje har kommet.....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...