Gå til innhold

G.R.A.W hjelp... (mulig spoiler)


Anbefalte innlegg

Jeg er på det tredje siste brettet (tror jeg) og skal rydde unne litt plass for noen tanks via taket. Første roadblock går greit, og jeg kommer meg til neste, men etter det skjer det ingen ting... Dreper de som står der, og får tanksene til å ta hånd om kjøretøyene, men etter det skjer det som sagt ingen ting. Tanksene kjører litt forbi og jeg står på taket og klør meg i hodet. Går jeg lenger får jeg beskjed om at jeg beveger meg utenfor og får mission failed, og jeg ser ingen måte å komme meg ned fra detta taket på (ingen Prince of Persia denna ghosten).

 

Den gula firkanten som indikerer hvor jeg skal står fortsatt på den roadblocken jeg nettopp "tok ut"

 

Noen som kan hjelpe? På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet ikke svaret på dette selv, men det kan godt vær spillet har hengt seg litt opp. Kan ikke akkurat si at "vennene" vi har i det spillet er særlig intelligente. Jeg irriterer meg grønn over at når jeg skal kommandere dem rundt så bekrefter de ordren men står dønn stille uansett.

Lenke til kommentar
Har tatt alle som er, og tanksene kommer ikke lenger. Går jeg videre får jeg mission failed fordi jeg beveger meg utenfor området...

 

Men det ryktes at dette er en bug, og funker etter 3-4 forsøk... Så vi får se!

5957461[/snapback]

 

 

du styrer tanksene via kartet? gikk iallfall mye bedre det når jeg prøvde

Lenke til kommentar

Som jeg sier hver gang noen plundrer med dette, man behøver ikke starte samme mission på nytt 3-4 ganger bare for å sjekke om det endelig kommer til å funke en eller annen gang.Er en stund siden jeg gjorde dette, så er litt usikker på posisjonen på taket, men jeg mener det var rett til venstre for sone B på kartet.

 

Det jeg gjorde var å la tanksene ta ut det de klarte, de som var igjen da snipet jeg bare fra denne posisjonen, man må selvfølgelig gå litt tilbake på kartet/taket, men stedet er ganske innlysende bare man kommer dit, slik jeg gjorde det i hvertfall uten å starte noe på nytt.

 

Bare sånn til opplysning for andre som kanskje sliter med det samme en gang.

Endret av bas
Lenke til kommentar

Du får vel beskjed at du skal springe ned etter at du har tatt ut begge sniperne? (en sniper er i tårnet på venstresiden og en ganske langt til høyre).

 

Om jeg ikke husker feil så sprenges tanksen din med en gang du kommer ned? Når du har kommet ned er det er en tanks rett foran deg bak et piggtrådgjerde og en litt lengre bort til høyre.

 

Du skal inn i bygningen bakom den tanksen som er rett framfor deg, så du kan prøve å bare ta knekken på tanksen, eller bare springe rundt den om du klarer :p bare for å teste om det skjer noe med objectivene. Om du får nytt objective eller noe...

Lenke til kommentar
Vet ikke svaret på dette selv, men det kan godt vær spillet har hengt seg litt opp. Kan ikke akkurat si at "vennene" vi har i det spillet er særlig intelligente. Jeg irriterer meg grønn over at når jeg skal kommandere dem rundt så bekrefter de ordren men står dønn stille uansett.

5953398[/snapback]

 

Synes at ghostene er flinke jeg. Selfølgelig går de ikke der du ønsker de skal gå av og til men alt i alt synes jeg at de er meget flinke til å rydde unna veien for deg, meget effektfulle. :D

Lenke til kommentar

Hmm, nå har jeg ikke koblet til "capture"-kortet til pc'n, hvis ikke kunne jeg ha tatt opp og vist deg. Han andre skal være rett på andre siden fra der du står å sniper. Det er masse pillarer eller noe på bygningen på andre siden, så det er lett å ta feil av sniperen og en av de. Men se ganske langt til høyre, så skal du nok se han (du må bruke scopet)

Endret av RoutineX
Lenke til kommentar

Klarte det nå. Begynte på nytt, passet på gutta og fikk de med meg opp. Da dukke det opp en til rett ovenfor meg, og nytt objective kom. Synes dog det er litt slitsomt at man ikke får noen beskjed, eller at ting ikke er helt riktig når man ikke har med seg alle gutta.. Da burde det heller blitt mission failed e.l. når de tok kvelden... Men men... burde kanskje gjøre som nevnt her, og begynne på nytt når det skjer!

 

Takk for hjelpen!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...