Gå til innhold

Asus og byggekvalitet


Gjest medlem-83883

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-83883

Har en 4 uker gammel Asus A6Vm som jeg er veldig fornøyd med. Hadde lest en del positivt om byggekvaliteten til Asus før jeg kjøpte maskinen, men må innrømme at jeg ble ganske skuffet da plastrammen rundt skjermen begynte å løsne. På bildet ser dere at det er en ganske stor glippe mellom rammen og selve skjermen. Er dette noe som er vanlig på Asus sine maskiner, eller er det bare jeg som har vært uheldig? Regner med det skal gå greit å få ordnet dette gjennom butikken jeg handlet hos, men det er uansett irriterende.

 

N6680P-2-th.jpg

Endret av medlem-83883
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har en 4 uker gammel Asus A6Vm som jeg er veldig fornøyd med. Hadde lest en del positivt om byggekvaliteten til Asus før jeg kjøpte maskinen, men må innrømme at jeg ble ganske skuffet da plastrammen rundt skjermen begynte å løsne. På bildet ser dere at det er en ganske stor glippe mellom rammen og selve skjermen. Er dette noe som er vanlig på Asus sine maskiner, eller er det bare jeg som har vært uheldig? Regner med det skal gå greit å få ordnet dette gjennom butikken jeg handlet hos, men det er uansett irriterende.

 

N6680P-2-th.jpg

5950084[/snapback]

 

Kan det være den smale rammen ("bezel" på utenlandsk, tror jeg) som ikke er klemt riktig på plass? Uansett det burde være en smal sak å få det fikset, men det er klart det er irriterende å måtte sende inn maskinen. (Selv ville jeg muligens bedt å få tilsendt en ny ramme, og en kopi av den aktuelle siden i reparasjons-håndboken, i tilfelle det skulle være noen knep med å få den av og på).

Endret av ols
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...