Boralis Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 (endret) Her finner dere linken til prosjektet. The Cube kommentarer. Endret 19. april 2006 av Snekker`n Lenke til kommentar
egOIst Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Dette skal jeg absolut følge med på! Gleder meg som en unge, og ja, det kabinette der er meget fristende å sjekke ut ja. mvh Arne Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Ohh. Blir bra dette Snekker'n Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Hehe, si ifra om det er verdt pengene og den STØRRELSEN Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 19. april 2006 Forfatter Del Skrevet 19. april 2006 Jepp,vil kommentere både positive og negative ting med dette kabinettet. Er det spesielle ting dere lurer på så bare spør ivei Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Et off-topic spm. Er det mulig å kjøre 30 disker i det med et vanlig hovedkort og raidkort? Hvor mye veier det? Stille? Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Og jeg som trodde den lille kjempen var stor :S Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 19. april 2006 Forfatter Del Skrevet 19. april 2006 (endret) Et off-topic spm. Er det mulig å kjøre 30 disker i det med et vanlig hovedkort og raidkort? Hvor mye veier det? Stille? 5950017[/snapback] Det skal være mulig ved å ta i bruk noen ekstra rammer som monteres bak i kabinettet.Disse er imidlertid ikke kommet enda. Men selv med cdrom monter i front er det jo plass til 20-22 disker i front Vekt 10 kg + moduler. Stille ja som alle andre LianLi med 120mm vifter Endret 19. april 2006 av Snekker`n Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 19. april 2006 Forfatter Del Skrevet 19. april 2006 (endret) Og jeg som trodde den lille kjempen var stor :S 5950059[/snapback] neida den er ikke stor,egentlig er ikke dette stort heller. Du kann tenke deg 2 slike som dette ved siden av hverandre,det tilsvarer ca størrelsen på LianLi Cuben. Endret 19. april 2006 av Snekker`n Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Oj, der kom loggen Gledet meg. Ser veldig fint ut da. Og ja, hehe. jeg trodde "Den Lille Kjempen" var stor, men denne er jo større, 2x "vanlige" kasser Gleder meg til mere bilder ^^ Øyvind Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Oi, den var ordentlig stor. Denne kan kalles "Den store kjempen" Gleder meg til å se på løsningene, og hvis det er et godt kabinett, så kan jeg anbefale det i guiden som du påpekte Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 19. april 2006 Forfatter Del Skrevet 19. april 2006 Du kan nok tygt annbefale det,spesielt til de som trenger god plass,til dem med mange disker og de som skal ha sikkelig vannkjøling. Og ikke minst til de som ønsker seg et pent kabinett. Jeg har sett en del av ekstrautstyret og vet det er bra,jeg kommer som sagt til å få opp det meste av dette for å vise hvordan det er. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Egentlig så har jeg ikke likt det kabinettet fram til jeg så det nå... det er jo rått! Har selv et YY Server Cube (samme som lille kjempen) og følte at det ble litt lite... Er det kun Microplex som har dette kabinettet? Og kom snart med flere oppdateringer... liker dine worklogs. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 19. april 2006 Forfatter Del Skrevet 19. april 2006 Egentlig så har jeg ikke likt det kabinettet fram til jeg så det nå... det er jo rått! Har selv et YY Server Cube (samme som lille kjempen) og følte at det ble litt lite... Er det kun Microplex som har dette kabinettet? Og kom snart med flere oppdateringer... liker dine worklogs. 5950936[/snapback] Ja det er kun Microplex som har dette. Det er et kabinett som er designet av Microplex og spesialbestilt fra Lian Li,dette var et prosjekt som startet for ca 1 år siden. Jeg fikk vite om dette allerede i fjor og har ventet på det siden da Lenke til kommentar
Sjulimann Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Hei Snekkern, detta ser bra ut! Men jeg lurer på noe angående Snekkerbod prosjektet ditt. Hvordan løsning brukte du til sidedøra for å åpne den? Har planer om å lage et kanbinett i kryssfiner, så lurte litt på hvordan det var å jobbe med, og hva slags løsninger som var lure. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Så deilig ut dette kabinettet Gleder meg bare til du får moddet det Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 19. april 2006 Forfatter Del Skrevet 19. april 2006 Sjulimann, sjekk PM Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Og jeg som trodde den lille kjempen var stor :S 5950059[/snapback] HAHAH! Trodde jeg og! Var sikker på at de to var så og si det samme. Men Snekker'n, synes jeg leste at du hadde solgt "Den lille kjempen" din jeg Men men, gleder meg til arbeidet virkelig begynner Hva er planene for kabinettet? Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Han har sikkert bare ikke levert det enda En på forumet som kjøpte det, var det ikke? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 19. april 2006 Forfatter Del Skrevet 19. april 2006 Han har sikkert bare ikke levert det enda En på forumet som kjøpte det, var det ikke? 5952424[/snapback] Stemmer,det ble pakket i dag og går i posten i morgen. Cuben er ikke så stor skal dere vite,ser bare slik ut. den er ca 10 cm bredere og 10 cm høyere enn den lille kjempen,verre er det ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå