bzerk Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 (endret) Her kan dere komentere, tips osv!! Endret 18. april 2006 av bzerk Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Fint at flere gjør smme som meg skal gjøre! Syns det er rett og slett stygt med det på vinduet på Bzerk og Raidmax kabinetter Lenke til kommentar
bzerk Skrevet 18. april 2006 Forfatter Del Skrevet 18. april 2006 Fint at flere gjør smme som meg skal gjøre! Syns det er rett og slett stygt med det på vinduet på Bzerk og Raidmax kabinetter 5944354[/snapback] Helt Enig!! Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Hva med å gjøre noe med den stygge fronten? :rolleyes: Sånn som f.eks. sparkle igjen hele dritten og lakke den :thumbsup: Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Nei dæven det var mye skjit! Men du tar fortsatt ganske sugne bilder, hva med å bruke litt lys på noen av dem? de som vi ikke kan se en dritt på. (Ta no å få slettet noen innlegg i worklogen din ) Lenke til kommentar
bzerk Skrevet 1. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2006 (endret) Nei dæven det var mye skjit! Men du tar fortsatt ganske sugne bilder, hva med å bruke litt lys på noen av dem? de som vi ikke kan se en dritt på. (Ta no å få slettet noen innlegg i worklogen din ) 6020125[/snapback] de bildene er ikke så mørke at ikke du kan se. Endret 1. mai 2006 av bzerk Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Nei dæven det var mye skjit! Men du tar fortsatt ganske sugne bilder, hva med å bruke litt lys på noen av dem? de som vi ikke kan se en dritt på. (Ta no å få slettet noen innlegg i worklogen din ) 6020125[/snapback] de bildene er ikke så mørke at ikke du kan se. 6022233[/snapback] Man ser jo no, men man ser dårlig. Vi får ikke sett resultatet av lakkeringen Men dere hadde posta som gærne i loggen da;O Lenke til kommentar
bzerk Skrevet 1. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2006 Nei dæven det var mye skjit! Men du tar fortsatt ganske sugne bilder, hva med å bruke litt lys på noen av dem? de som vi ikke kan se en dritt på. (Ta no å få slettet noen innlegg i worklogen din ) 6020125[/snapback] de bildene er ikke så mørke at ikke du kan se. 6022233[/snapback] Man ser jo no, men man ser dårlig. Vi får ikke sett resultatet av lakkeringen Men dere hadde posta som gærne i loggen da;O 6022250[/snapback] men det er ikke bilde av det lakkerte bare av maskeringa. Lenke til kommentar
chase Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Hvor får du tak i en slik spraymaster? Petter Lenke til kommentar
bzerk Skrevet 9. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2006 Hvor får du tak i en slik spraymaster? Petter 6064896[/snapback] Hafnor selger motippistolgrep Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 mens jeg venter på lakken å skjule kabler Hæ? Legg linken til kommentartråden i signaturen din eller i hver update, jeg gidder faen ikke lette etter den bare for å kommentere Lenke til kommentar
bzerk Skrevet 10. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2006 mens jeg venter på lakken å skjule kabler Hæ? Legg linken til kommentartråden i signaturen din eller i hver update, jeg gidder faen ikke lette etter den bare for å kommentere 6071912[/snapback] Den ligger jo på toppen av side 1. trenger ikke akkurat å lete så veldig!! Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Den ligger jo på toppen av side 1. trenger ikke akkurat å lete så veldig!! 6077120[/snapback] Tenk deg når worlogen blir på på f.eks. 20 poster da. men legg den i sig eller på slutten av hver worklog da. Hva mente du foresten med den settninga jeg quota i stad? Lenke til kommentar
bzerk Skrevet 10. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2006 Den ligger jo på toppen av side 1. trenger ikke akkurat å lete så veldig!! 6077120[/snapback] Tenk deg når worlogen blir på på f.eks. 20 poster da. men legg den i sig eller på slutten av hver worklog da. Hva mente du foresten med den settninga jeg quota i stad? 6077185[/snapback] det var en liten skrivefeil jeg mente at mens jeg venta på lakken så skulle jeg rense pcen for støv og skjule kabler. Men nå er det jo bare en side så det er jo ikke akkurat noe å leite seg i hjel av. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Klikka: Late faen : p Bare å trykke på "Home" på tastaturet, så kommer du til toppen^^ Men det er best å legge til link ja, men herregud.. Ser greit ut dette her tenker jeg, savner litt større og bedre bilder, du har det litt ute av fokus.. Fronten er ille. Den er direkte stygg, skal gjøre noe med den selv, lage helt ny tenker jeg. Sier ikke at du ikke har gjort en god jobb, men at stock er denne stygg. GL videre Øyvind Lenke til kommentar
bzerk Skrevet 10. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2006 Klikka: Late faen : pBare å trykke på "Home" på tastaturet, så kommer du til toppen^^ Men det er best å legge til link ja, men herregud.. Ser greit ut dette her tenker jeg, savner litt større og bedre bilder, du har det litt ute av fokus.. Fronten er ille. Den er direkte stygg, skal gjøre noe med den selv, lage helt ny tenker jeg. Sier ikke at du ikke har gjort en god jobb, men at stock er denne stygg. GL videre Øyvind 6077360[/snapback] Takk for det!! Lenke til kommentar
Be__bad Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Dette ble hærlig! Synes du burde sende bildene til Bzerk slik at de ser at de kan bli mye kulere! (Kansje du t.o.m. får noen freebees (som om du har lyst på Bzerk freebees ) Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Ble bra finish ja, men fronten er fortsatt styg da. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Jeg var inne på hafnor sin side og jeg forstår ikke hvordan man bestiller derfra. Når jeg trykte på motip, kom jeg på en ny side. :S og hvor fant du den sprøyte tingen? Btw, nice finish må jeg si! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå