Gå til innhold

Dell XPS M1710 introdusert...

Anbefalte innlegg

Da var dagen kommet, Dell har introdusert sinn nye XPS maskin.

"The XPS M1710 with optional 512MB NVDIA GeForce Go 7900 GTX

graphics card is the flagship notebook for the mobile Gamer. It

features the power and versatility of a desktop but can slide under

your arm and follow you just about anywhere. We dare you to try and

find a more powerful notebook.

• 512MB NVIDIA GeForce Go 7900 GTX graphics card

• T2500 Intel® Core™ Duo Processor

• 1GB Dual Channel¹ 667MHz memory

• 80GB² 7200 RPM Hard Drive

• Ultimate Viewing Experience with TrueLife™

Technology 17" Wide Aspect Display"

Mer informasjon:

http://www1.us.dell.com/content/products/p...c=us&l=en&s=dhs

EDIT: La ved et lite bilde ;)

Endret av _Spook_
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ok, hadde ikke sett denn før jeg ringte Dell idag. Og da spurte jeg også om denne modellen, og fra dem fikk jeg høre at den minst var 6 til 8 uker unna Norge.

Kan det stemme, tar det så lang tid å klargjøre en maskin?

Eller hadde han bare ikke siste informasjon?

Eller...er dette bare en papir lansering, og at den selv i USA ikke er i salg før om en mnd eller to. Jeg fant ikke noe pris eller "order now" informasjon på den siden.

Jeg hater å havne i en situasjon hvor jeg kjøper noe, og så en dag eller to etterpå kommer denne.

Tør vi tippe pris? 30 000 for beste skjermkortet og 2 GB ram og den raskeste dual core CPUen? Eller klarer de å holde den under 30 000...

AKIRA

Lenke til kommentar

I eposten jeg fikk fra Dell står det at den er tilgjengelig nå. Men tar nok i løpet av dagen før de har fått oppdatert siden sin med bestillingsinformasjon osv.

Skulle jeg gjette så tar det 3-6 uker før den kommer til Norge...

Lenke til kommentar

Kommer man til å merke stor forskjell på dette :

Intel® Core™ Duo Processor T2600 (2MB Cache/2.16GHz/667MHz FSB) [add $500 or $16/month3]

Intel® Core™ Duo Processor T2500 (2MB Cache/2GHz/667MHz FSB) [add $200 or $6/month3]

Intel® Core™ Duo Processor T2400 (2MB Cache/1.83GHz/667MHz FSB) [included in Price]

isåfall hva vil man virke forskjell på.. prosessord styrken var jo dorligere enn gamle xps, men den er vel raskere + duo processor..

Lenke til kommentar

8500 stock er jo kjempebra. Mtp at en en på notebookforums har fått 8400 3dmarks med 7800gtx og pinmoddet PM vil jeg tippe at scoren kan bli ganske så mye bedre om man klokker gpu og muligens cpu (om det går).

Gir dualcore cpu bedre resultater i 05 eller blir det ikke brukt i det hele tatt?

Endret av Lord^
Lenke til kommentar

Fra linken til extremtech:

"Dell isn't the only company shipping the Go 7900 GTX at launch; Toshiba is also launching its Satellite P105, which ships with the new GPU"

Mer her . Hadde det ikke vært for den bedrøvlige skjermen, ville jeg sagt meg enig i at dette er ett godt alternativ (kun WXGA)

- Wes

Endret av Wes
Lenke til kommentar

Ja, den Toshiba'n virker å være bra. Bare så synd at den ikke vil bli tatt inn i Norge eller Norden for den saks skyld. Jeg kontaktet Toshiba og fikk dette opplyst der. I følge mailen jeg fikk kan lignende modeller dog tas inn, hva enn det betyr.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...