inferror Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 (endret) Her ønskes kommentarer og forslag til mitt prosjekt. Prosjektet finnes Her Endret 23. april 2006 av inferror Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=541774 Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Bilder mann, bilder! Og litt mer utfyllende enn det du har skrevet.. Sagt det før, men syns de worklogene som blir laget nå er altfor mye hastesaker, de skriver så lite info i førsteposten og ingen bilder i starten, skulle vært noen retningslinjer på det og! Ingen som leser de da.. Men, dette er ikke rettet personlig mot trådstarter Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Syntes det var en fin worklog så lang. Du jobber tydligvis bra, ser ut som du har gjort ting med hendene før. Fine bilder, kanskje litt mer tekst om hva du har tenkt til å gjøre, eventuelt skisse. Lykke til videre, kommer til å bli bra! :-) Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Se derja Nå kom bildene! Er mer enig med NorthGarden nåja, men syns ikke loggen er helt fin enda.. Mangler på en måte litt i førstepost GL HF! Øyvind Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Syns det ser ganske greit ut det der Likte løsningen din med å feste radiatoren i plexien og ikke minst den "eksos-grillen" Skjønte ikke helt hvorfor du satte den lexien i front :rolleyes: Stå på Joda, sort blank kan bli digg hvilken farge skal det være innvendig da? Lenke til kommentar
nree Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Kult Hva med eXtreme watertower (evt. aqua?) elns. Legg ved noen skisser! Lenke til kommentar
spyro Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Likte eXtreame water-/aquatower goggen Lenke til kommentar
inferror Skrevet 18. april 2006 Forfatter Del Skrevet 18. april 2006 (endret) Hei igjen! Får svare på input fortløpende. Skissene er lagret på masterdisken, men usb kabelen som passer inn i nesen er ødelagt Farven inni kan sees på et av bildene av den ferdig monterte radiatorboxen. GOLD!! Farven utpå blir sort blank, evt. med en perlemoreffekt.. Plexien i fronten er for å tette hullene siden viftene står i lokket og ikke på radiatoren. Får da en 3 cm "spacing" mellom viftene og radiatoren, og dette skal etter sigende gi forbedret kjøling. Den nederste plexiplaten i fronten er for å tette for "eksosen" slik at all avgitt varme går ut bak maskinen. I tillegg ønsker jeg å bygge på en måte som gjør at alt kan demonteres og remonteres. Likte eXtreme forslaget, men hva blir det da? 1 eXtreme watertower 2 eXtreme aquatower 3 eXtreme cold water Hva synes dere? kom med forslag!! Skal "pynte" litt på førsteposten Endret 18. april 2006 av inferror Lenke til kommentar
spyro Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 USB-kabel på en masterdisk? uvanlig spør du meg Lenke til kommentar
inferror Skrevet 18. april 2006 Forfatter Del Skrevet 18. april 2006 USB-kabel på en masterdisk? uvanlig spør du meg 5943585[/snapback] Så du hvor den skulle kobles til? :!: Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 ser bra ut dette. kult med den grillen Lenke til kommentar
El Netzor Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Fiks topicen. Er så kjedeelig når det står "Trenger fortsatt navn" Du kunen først skrevet at fikser kabinettet eller noe slikt til du fant på navn. Altså når man går inn i Arbeidslogger å finner Trenger navn fortsatt aner man jo ikke hva det går ut på! Husk det til neste gang da! Men uansett ser arbeidet bra ut! Lenke til kommentar
eXa Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 inerresant. har nettopp fått ett likt kabinett som jeg skal modde. litt andre deler som skal inni da. og jeg vil ikke ha noe særlig bling bling.... men kommer til å følge med her for ideer! Lenke til kommentar
inferror Skrevet 21. april 2006 Forfatter Del Skrevet 21. april 2006 Har tenkt litt på navn på prosjektet. Hva tror dere om : Big aQua eXtreme ? Lenke til kommentar
inferror Skrevet 22. april 2006 Forfatter Del Skrevet 22. april 2006 aQua eXtreme eller eXtreme aQuatower ?? Klarte liksom ikke å bestemme meg..... Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 aQua eXtreme ville jeg gått for Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Der så det var diskettstasjon, kunne du hatt et LCD-display.. Dette blir bra.. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Synes det navnet på workloggen blir altfor "fjortiss". Iallefall måten det er skrevet på. Istedenfor "-=aQua eXtreme=- case mod", hva med "Aqua Extreme"? Ser mye bedre ut......etter min mening. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Litt fjortiss måte å skrive det på, men navnet er kult Btw, den døra du laga nå, har du mulighet for å ta den av på en enkel måte? eller må du ta ut 5 skruer og slå litt med hammeren? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå