Gå til innhold

Trampolinesesongen i gang!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Får ikke ta ut trampolina før gresset er helt tørt. =/ Nå er det vel godt over en meter med snø i hagen.

Har ikke tatt mer enn en slags framlengs salto med 360-graders skru. Neste punkt på merittlista er backie.

5936991[/snapback]

 

Snø er jo gode ting, da kan du jo hoppe utti den :)

Lenke til kommentar
Det er skøyelig å hoppe opp og lande på enten ryggen eller maven.

Landa på maven en gang, men landa feil. Det brant i hele ryggen. uffa

5937030[/snapback]

Hender seg at man lander på knærne etter en backflip, og da har ryggen en tendens til å skyte kraftig framover, slik at lungene på et eller annet vis kommer i klem og du muster pusten helt. ekkelt, og vondt. aue.

Lenke til kommentar

Det eneste trikset jeg gjorde var å lande på skuldra helt ute på kanten. Det gjorde så bedritent vondt at jeg har aldri vært på en sånn hagetrampoline siden.

Jeg er ikke av skatezombie-typen som titter opp fra asfalten med 3 knuste tenner og knust kneskål, gliser i kamera og sier, "såklart jeg ikke skal slutte å skate etter dette."

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Jeg kan framlengs og baklengs salto pluss en del andre småtriks.

 

Men det som er tøft er å sette trampolina under ett stort tre eller ved siden av huset også klatre opp og hoppe ned på trampolina. Det er så deilig å bare slenge seg ut. Det må være litt høyde før det blir bra da.

 

En annen ting som er tøft er å bruke skateboard uten trucker oppå trampolina. Det blir så lett å ta vanskelige triks.

Lenke til kommentar
Dere ser jo hva jeg liker... For dere som ikke vet det, så er "Heart Break Kid" eller Shawn Michaels en meget respektert wrestler. (Er forresten ganske sikker på at nitramdg vet hva jeg snakker om, med tanke på at det er vanligvis meg han denger...)

5937070[/snapback]

Ja... Vet nok hvem Shawn Michaels er også... "Shawn Michaels delivers a Sweeet Chin Music" :cool:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...