Gå til innhold

Benq-Siemens EF-81 Tråden


Anbefalte innlegg

Her diskuterer vi som venter på den nye mobilen til det relativt unge sammenslåtte selskapet Benq-Siemens EF-81.

 

Når den omsider kommer på lager, deler vi erfaringer og inntrykk.

 

Etter hvert kommer det en liste med Brew-programvare som fungerer på mobilen, såvel som hendige apps etc.

 

MPX har sagt at alle som har forhåndsbestilt vil få bestillingen sin effektivert 26. April!

Endret av tørrfisk
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Uffda!

Jeg har nettopp bestilt den på MPX :cry:

5943618[/snapback]

 

Jeg har også bestilt den, har ventet snart en måned nå... :( På noen forum snakkes det om at den har blitt utsatt fordi de skal fikse noen softwarefeil på det, vet ikke så mye om det, men det er det som sies...

 

Lei av å vente, men skjønner vel at BenQ-Siemens gjerne vil at denne telefonen skal være så god den kan være når den lanseres, siden den er regnet som flaggskipet deres.

 

- Noen oppdateringer på releasedate Molna? Vet du om det er hold i ryktene om at det er software-feil som gjør at man nå ikke ser EF81 lansert ennå?

Lenke til kommentar
Skjønner ikke MPX..

Det står på Siemens-siden før du går inn på EF-81 (på mpx.no) at den er BEKREFTET 24.04.06, men så står det ubekreftet 02.05.05 inne på den...

5946238[/snapback]

 

Nei, hvis du ser litt nærmere er det telefonen med Netcom-abonnement som er bekreftet 24.04.06.

 

MEN: Den flytter seg stadig en dag framover, har vært bekreftet fra tidlig i april... :roll:

Lenke til kommentar

EF81 kommer i tyske butikker denne uka (idag tror jeg). Ikke hørt noe om hverken utsettelser eller software-problemer. Var nok bare et tomt rykte.

 

De fleste store operatørene skal ha denne så det betyr nok at vanlige butikker og små land som Norge må vente bittelitt.

Lenke til kommentar
BenQ-Siemens EF81 m/Netcom abonnement

Triband, 2 mpix kamera, Bluetooth,MP3,3G  Bekreftet

23-04-2006 

                      http://www.mpx.no/aspx/produkter.aspx?l=3&...&visavdeling=33

 

Står jo vedsiden av Ef81.

 

Skal ringe MPX i morgen for å spørre!

5946274[/snapback]

 

Ja, men som du ser er det telefonen med abonnement. Den står bekreftet. Hvis du går inn på EF81 uten abonnement står det fortsatt 02.05, ubekreftet.

Lenke til kommentar
Men viss du går inn på telefonen med abonnement står det også ubekreftet! :p

 

Og det er abonnement jeg vil ha!

5948628[/snapback]

 

Å ja, nå skjønte jeg hva du mente. Ja, det var rotete lagt opp...

 

- Som du sikkert har sett har en kar på forumet blitt valgt til "tester" av EF81, så han burde få telefonen sin snart. Han skulle poste litt erfaringer osv... Noe å væte appetitten med i alle fall... ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...