Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Honda CRX wide body


Anbefalte innlegg

ja, vil ønske alle velkommen til starten på min worklogg.

 

som dere ser i tittelen har jeg en honda crx. og ja det er vti vtec moddelen, skinn seter og 160hk vtec motor :w00t:

 

jeg har egentlig starta på prosjektet litt tidligere i vinter men jeg har ikke hatt no pc hjemme på en stund så det har ikke blitt no logg ut av det før nå... rydda garasjen i dag, så da stikker jeg å tar noen bilder imorra.

 

bilen er totalt strippa for deler utenom selve motoren, men eksos, radiator og alt inni er tatt av...

 

jeg har alleride kjøpt stylinga og jeg har bygd meg en kald lufts innsug. også har jeg bestilt en 53mm koyo radiator, den orginale var vel mellom 15 og 20mm tykk tror jeg.

 

stylinga er et 12 deler wide body kit fra grounddesigns.com og alt er glassfiber.

fab201ca.jpg.orig.jpg

 

88-91%20crx%20spyder%20se%20rear.jpg

 

 

men da tar jeg bilder og en liten update med planer fromover imorra.

Endret av alexern
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ja da kommer det en liten update med bilder av bilen sånn som den står nå og litt av noen motordeler jeg lakkerte.

 

DSCN1173.jpg

 

DSCN1176.jpg

 

DSCN1180.jpg

 

motor før lakkering av smådeler

DSCN1175.jpg

 

og etter

DSCN1182.jpg

blitsen gjør sånn at fargen ser veldig lys ut, den er egentlig mørkere.

 

radiatoren står klar til sending i usa nå, jeg må bare få satt over penger. men har ikke så alvorlig mye, skal selge de felgene som står på bilen og noen andre momo 16" så da skjer det vel litt saker når jeg får istand det.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

haha, nei stemmer det.

 

nei gadd ikke mere enn et nå...

 

har fått på dør panelet i dag, og vingen. har tatt bilder av det, men må låne kabel til kamere fra min kabelkyndige venn kverna så får kanskje lagt de inn imorra eller no... får se

Lenke til kommentar
haha, nei stemmer det.

 

nei gadd ikke mere enn et nå...

 

har fått på dør panelet i dag, og vingen. har tatt bilder av det, men må låne kabel til kamere fra min kabelkyndige venn kverna så får kanskje lagt de inn imorra eller no... får se

6079371[/snapback]

 

Den tittelen liker jeg, kan komme innom imorra hvis du har tid på væsste

Lenke til kommentar

var vel på tide med en liten update nå, som jeg har fått på det ene dørpanelet og radiatoren min har kommet, den er er svær å fin ass, måtte bruke en hydraulisk jekk for å dytte ut fronten slik at den fikk plass.

 

og dørpanelet blei jeg egentlig ganske fornøyd med. det var overraskende.

 

DSCN1245.jpg

 

DSCN1247.jpg

 

DSCN1251.jpg

 

DSCN1244.jpg

også har jeg fått satt på vingen, også har jeg bare lagt bakskjermen over for å se hvordan det blir.

DSCN1262.jpg

 

DSCN1264.jpg

 

DSCN1263.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...