TkOcBy Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Hvem er grommest. Hvilken telefon skal jeg velge? gjerne begrunn svaret. PS. Sikkert noen som har tatt opp dette før, men fant ingenting. Lenke til kommentar
EldarH Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Helt klart N80 som er råest, N91 har latt seg vente på så lenge, hadde den kommet når den skulle komme så hadde den vært rå, men ikke no lengre, nå er den ikke unik lengre Men d kommer no ann på hva du vil ha, N91 er jo en musikk telefon. Men jeg syns helt klart at som mobiltelefon er N80 mange ganger grommere enn N91 Lenke til kommentar
Øystein T. Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 (endret) Eg vil og sei N80! Det som er betre på N91 er minne, men N80 har mykje betre skjerm, videotelefoni og minnekort! Eg går for N80! Endret 17. april 2006 av rec0n Lenke til kommentar
Zirkey Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Jeg vil også si N80. Eneste som er bra med N91 er harddisken, men samtidig så vil ikke den tåle like mye som en minnebrikke. Og en annen ting er at harddisken ikke kan skiftes ut (uten drastiske metoder). Da kan det heller lønne seg å kjøpe flere minnekort. Personlig så syns jeg N91 er stygg. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Personlig så syns jeg N91 er stygg. 5969307[/snapback] Jeg er fullstendig enig i det Lenke til kommentar
Nopoint Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Jeg har både N80 og N91. brukt dem en stund nå og må si at N91 er den jeg bruker desidert mest når jeg er ute å reiser. Genialt og ta med seg haugevis med musikk på mobilen. Når det gjelder kamera så er N80 i egen klasse i forhold til N91. Hvert til sitt bruk. Kan ikke si at N91 størrelsen plager meg noe særlig. Uansett lykke til med valget! Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Har Nokia N91? trodde ikke den var kommet ut enda... Lenke til kommentar
Nopoint Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Den er på vei ut i butikkene i disse tider. Lenke til kommentar
Holtemann Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 N91 er veldig god. Du burde forresten legge frem dine egne behov, hvis du vil at andre skal foreslå en telefon for deg, slik at det er lettere gi deg råd på veien. Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Fikk testa en N80 her nå, uten å slå den på. Men jeg ble sjokkert over hvor crap slide mekanismen er. Ville tro at den skulle føles ekslusiv og solid. Men man må jo kjempe for å få den opp, og bare de med store hender klarer å lukke den med en hånd. Så prøvde jeg 6280 etterpå, og WOW for en forskjell. DET er hva man kaller slide mekanisme. Krever nesten ingen anstrengelse. N80 er jo overlegen på innhold og funksjoner, men det er merkelig hvor skrøpelig den kjennes ut i forhold til det. Den fikk en kraftig skrape i lakken nå. AKIRA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå