Zappza Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Satt akkurat og tenkte på første gangen jeg var full... 14 år gammel, på liksom-russefest (oransje), jeg fikk i meg litt for mye vodka, konjakk og øl. Jeg gikk og sa til kompisen min at han måtte være forsiktig så han ikke skulle falle i elven, så gjorde jeg det samme selv rett etter på, for og tørke meg satte jeg meg på bålet og sa "Hmm, det er litt varmt her...", da kompisen min kom og dro meg vekk... Jeg gikk også rundt og sikla etter ei jente jeg likte, var så ille at hun ikke turte og prate med meg på to uker. Jeg havnet også i tre slosskamper, alle med gutter som var tre-fire år eldre enn meg. Når jeg våknet dagen etter på, husket jeg ikke en dritt. Alt dette er ting jeg har fått høre av andre i ettertid, og sett på bilder... En god real fjortisfylla... Så, hvordan var deres? Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 (endret) Første fylla ble tilbrakt sittende ganske så stille på et russetreff (jeg var 18) og synes synd på meg sjøl. Andre gang jeg var skikkelig drita var jeg utrolig flau og sjanglet meg hjem og la meg. Første var øl, andre var vodka + blandevann. Endret 15. april 2006 av Zlatzman Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Satt sammen med noen kamerater og drakk tuborg(vann med alkohol) og vodka. Rallierte så dritings gjennom en skog og endte på en eller annen rar måte hjemme i min egen seng. Lenke til kommentar
Gorbag Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 jeg husker ikke første gang. men det er pga det er så lenge siden. ble ikke så veldig full tror jeg. husker jeg hadde det veldig morsomt og "danset" med en del jenter det var en ok fyll så vidt jeg husker Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 (endret) Tror jeg var 13 første gang jeg ble full med vilje og det var sammen med venner som var på privat fest hos meg. Baccardi beibey wohoo Men første gangen var vel når jeg var 3 når jeg så pappas wiskey og tenkte Villa Farris... Og neste gang når jeg var ca 7 og vi hadde vært i Sverige og kjøpt en 1,5l flaske med Cider som jeg og søskenbarnet mitt delte (og drakk opp) i den tro at det var vanlig brus (eller vi kjøpte ikke da, men mamma eller tante...) Edit: Mange Leifer er nå avrettet... Endret 15. april 2006 av P-in-P Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Den første gangen min var på tur til et sted utenfor Narvik (Jeg bor i Kristiansand) Jeg var vel 14-15 et sted. Jeg kom brisen og god i humøret og gikk styrtfull og uten jomfrudom Gjorde det med 2 stykker den kvelden... Snakk om og ende jomfrudommen med et brak! Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Jeg rev nesten ned et kjøkken, har det blitt sagt. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Åttende klasse. 12 år. Jeg og en kamerat bestemte oss for å stjele akkevitt. And so we did. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Skjedde det i går, trådstarter? Bare lurer siden du fortsatt er 14. Lenke til kommentar
Gorbag Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 lol! trådstarter har blitt voksen nå og trenger å skryte litt Lenke til kommentar
............... Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 (endret) hehe.. Nyttårsaften når jeg var 15 Var nok litt fjortiss ja, men fortsatt morro da.. EDIT: ahh ja, er egentlig ikke så lenge siden det nei Endret 15. april 2006 av beneiro Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 lol! trådstarter har blitt voksen nå og trenger å skryte litt 5927020[/snapback] Kan han vel få lov til Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Det husker man ikke. Naturlig nok. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 15. april 2006 Forfatter Del Skrevet 15. april 2006 Skjedde det i går, trådstarter? Bare lurer siden du fortsatt er 14. 5927013[/snapback] Nei er du gal! Skjedde i fjor sommer Blir 15 om 9 dager Gorbag: Nei jeg har ikke blitt voksen, har bestandig vært det Neida, det at jeg poster dette 9 rett før jeg blir 15 er en tilfeldighet... Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 (endret) Første fylla husker jeg ikke. Bare et svart hull i hukommelsen Hvis du kan huske fylla, har det ikke vært nok fyll, for å si det sånn! Endret 15. april 2006 av Loomy Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Jeg tror egentlig jeg aldri har vært så forbanna møkk dritings at jeg har gjort noe veldig dumt. Var vel så gammel som 17 år første gang jeg ble litt mer enn brisen. Lenke til kommentar
Gorbag Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 to ganger har det svartnet til for meg. og de gangene er ikke noe som bør skrytes over. nr1 var sprit for første gang (rent selvfølgelig) nr2 var øl, tequila, hot 'n' sweet, sprit og diverse (sier seg selv at ting ble litt svart) men lærte for at dette er feil måte å drikke på og har aldri skjedd siden Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 15. april 2006 Forfatter Del Skrevet 15. april 2006 Hvis du kan huske fylla, har det ikke vært nok fyll, for å si det sånn! 5927097[/snapback] Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 (endret) Første gangen var i nord-norge med noen kamerater og noen venniner. Haha, blandevann og hb(mye blandevann..), drakk ikke så mye da, fjortisfyll . Endret 15. april 2006 av Bundy Lenke til kommentar
Gorbag Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 jeg takler ikke å blande. synes det smaker dritt uansett hva du kaster oppi. så jeg drakk alltid rent (ja drakk. har mer eller mindre sluttet på mine "eldre dager". men er jo gøy å mimre litt da ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå