TOO TRILL Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Pc'en kan plutselig restarte seg, skjer noen ganger. Utrolig irriterende. Alt begynte da jeg skifta vifte på skjermkortet. Får inn denne feilmeldingen.. Hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Hei! Har du prøvd nye drivere? Er skjermkortet varmt? God påske! Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 15. april 2006 Forfatter Del Skrevet 15. april 2006 skjermkortet ligger på 36-39 idle og 50 +/- i load, har instalert catalyst 6.4 Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Søk etter virus og spyware på hele pcen. Prøv nye drivere til hovedkortet (brikkesettet). Kjør diagnoseprogram fra Ultimate Boot CD, test ivertfall minnet og harddisken. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 16. april 2006 Forfatter Del Skrevet 16. april 2006 Så nå at vifta på brikkesettet hadde blitt blokka da jeg satt skjermkortet. Hadde ikke satt det i ordentlig, men nå er det fikset. Kanskje den restarta pga at det ble varmt der. Lenke til kommentar
andy4444 Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 TA OG ENDR volten 1.5 volt på rammen glør det i biosen hadde det samma prob funka etter det.. Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 16. april 2006 Forfatter Del Skrevet 16. april 2006 Pc'en restarta seg igjen.... gikk inn på drivere og enheter ---> denne Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 16. april 2006 Forfatter Del Skrevet 16. april 2006 Har sånn pheonix bios. Hvor endrer jeg det? Lenke til kommentar
p0lsevaz Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 jeg har samme problemet.. gi en lyd viss du finner ut hva det er. Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 16. april 2006 Forfatter Del Skrevet 16. april 2006 ok, tok av automatisk restart. Fikk blåskjerm istedenfor med noe meldinger. Prøv det du og. Lenke til kommentar
Magnusha Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 På blåskjermen kommer det opp en feilkode, søk etter denne på google og se hva som er problemet. Har du prøvd å ta ut den ene rambrikken? Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 16. april 2006 Forfatter Del Skrevet 16. april 2006 Hva har rambrikken med dette å gjøre? Lenke til kommentar
Celusion Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 hmm, jeg hadde et liknende problem...snakket med mange men fikk aldri løst problemet! så det jeg gjorde var en liten systemgjennoppretting så var alt fikset og pc'en var som ny! så dette er min anbefaling Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 17. april 2006 Forfatter Del Skrevet 17. april 2006 Mener du at jeg liksom skal rulle tilbake windows til for ca. 1 uke siden? Lenke til kommentar
Celusion Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 nope, det funker ekstremt dårlig! jeg mener at du putter i windows xp cd'en som fulgte med! her er en guide- http://oss.viztnd.com/xpinnstallasjon.shtml denne guiden brukes opprinnelig til installasjon av xp, men kan brukes til å slette og så installere! men du må være klar over at du sletter absolutt alt og må ha cd'er med drivere og sånt klart, og eventuelt ta brenne ut viktige filer og informasjon! bare spør hvis du er usikker, men uansett så er det igjen STORE feil du kan gjøre for å skade datamaskinen Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 17. april 2006 Forfatter Del Skrevet 17. april 2006 OK, hvis restartinga fortsetter får jeg vel ty til slike metoder. Pc'en har ikke restarta i dag så vi får se hva som skjer. Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 18. april 2006 Forfatter Del Skrevet 18. april 2006 (endret) OMG, restarta seg 3 ganger på rad nå, rett etter at jeg logger inn i windows. Får denne feilmeldinga --->her<---. Skal jeg ta systemgjennoppretning eller skal jeg ta ut og inn skjermkortet og se om det funker før en eventuel systemgjennoppretning? Endret 18. april 2006 av St.Matias Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå