Gå til innhold

Den lille signaturtråden (les første post)


Anbefalte innlegg

Siden det er så mange signaturer i "Den Store Photoshop-tråden" tenkte noen at vi kunne starte en tråd til nettop signaturer.

Her kan vi poste våre signaturer og få ris, ros og råd fra andre brukere.

 

(PS: Det skal være produktive og hjelpsomme tilbakemeldinger, ikke "den suger" og "den eier" tilbakemeldinger)

 

EDIT: En signatur er ikke et utsnitt fra et bilde. En signatur er noe man har laget/satt sammen selv i PS/Gimp med eller uten render i.

Endret av Acolyt3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bakgrunn: Bakgrunnen er grei nok i grunn, men den kan nok gjøres mer detaljert og en annen stil, som i abstrakte brushes hvis du skjønner, det passer liksom bedre inn.

 

Tekst: Teksten er alltid det største problemet hos flertallet av de som lager signaturer men jeg syns du klarte det ganske bra egentlig. Plasseringen er i grunn bra, men jeg synes du burde sentrere renderen litt mer, det blir for mørkt og tungt på venstresiden. Fargene på teksten er også bra, det passer inn i signaturen.

 

Belysning: Der hvor fakkelen på renderen er har du laget det litt mørkere, mens på den siden av renderen hvor det er skygge har du litt lysere bakgrunnen, dette burde vært omvendt.

 

Stort sett en bra sig egentlig, jobb med bakgrunn og tekst/belysning. 7/10

Lenke til kommentar

Denne lagde jeg nylig, har ikke laget noen signaturer på en god stund så er nok litt rusten. Jeg dreit meg ut på teksten, men men.

Kommentarer?

 

post-91035-1144972601_thumb.jpg

 

(PS: Det var en 5 min sig)

 

 

Moff: Jeg tror det er meningen å poste signaturer man har laget selv og ikke bare klippet ut?

Lenke til kommentar
En sånn liten ting. Kan noen lage en liten "bruksanvisning" for hvordan man kan lage signaturer :) ?

5918649[/snapback]

Kan vel gi deg noen links :thumbup:

Chaos GFX (Dette er en veldig bra side synes jeg. Men du må registrere deg for å se på topics. Her finner du mange Signatur turorials også. (gratis ofc)

 

Men kan noen gi tilbakemeldinger på Signaturen jeg lagde?

Endret av Adey
Lenke til kommentar
Ingen signaturtråd er komplett uten bidrag fra lille bromle

5917680[/snapback]

Fet den Bromlex men Skriften er litt for utydelig :p

Men jeg vil ha litt tilbake meldinger om denne som jeg posta:

5918627[/snapback]

Pen bakgrunn, passer veldig til renderen som jeg synes er utrolig kul(spiller mye UT2K4). Litt stor, spesielt med pop-out i tillegg, lag den litt mindre neste gang. Skriften er kanskje litt for anonym, stygg farge.

Lenke til kommentar

Pen bakgrunn, passer veldig til renderen som jeg synes er utrolig kul(spiller mye UT2K4). Litt stor, spesielt med pop-out i tillegg, lag den litt mindre neste gang. Skriften er kanskje litt for anonym, stygg farge.

5919399[/snapback]

Skjønner ikke helt hva du mener med Litt for anonym skrift jeg. Men farger er sånn at den ikke skal bli så særlig fremhevet :p

Lenke til kommentar
Her er to fra meg!

 

AdeyUTcopy.png

 

og

 

078e7f43.jpg

Hva synes dere?

5917460[/snapback]

 

Nr. 1:

Likte ikke denne, bakgrunnen er alt for solid og fargene er alt for sterke (etter min mening).

Lyset ditt er bra, på den lyse siden er det lyst (for lyst egentlig) og mørkt på siden av renderen hvor det er skygge.

I alt en bra sig men litt for mye kontrast etter min smak.

6/10

 

Nr. 2:

Denne likte jeg, bra render og bra bakgrunn, ble litt monoton og plutselig kom det gusjeturkis tekst inn i siggen, den skjærer på en måte for mye inn.

Hva var egentlig poenget med det svake hvite laget over siggen? Den ødelegger alt for min del..

6.5/10

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...