The Norwegian Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 (endret) Siden det er så mange signaturer i "Den Store Photoshop-tråden" tenkte noen at vi kunne starte en tråd til nettop signaturer. Her kan vi poste våre signaturer og få ris, ros og råd fra andre brukere. (PS: Det skal være produktive og hjelpsomme tilbakemeldinger, ikke "den suger" og "den eier" tilbakemeldinger) EDIT: En signatur er ikke et utsnitt fra et bilde. En signatur er noe man har laget/satt sammen selv i PS/Gimp med eller uten render i. Endret 14. april 2006 av Acolyt3 Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 Lagde en WoW sig. Synes teksten ble ganske dårlig. Blir litt lei av disse brusha bakgrunnene jeg lager, må finne meg en ny stil. Lenke til kommentar
Pressure Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 Bakgrunn: Bakgrunnen er grei nok i grunn, men den kan nok gjøres mer detaljert og en annen stil, som i abstrakte brushes hvis du skjønner, det passer liksom bedre inn. Tekst: Teksten er alltid det største problemet hos flertallet av de som lager signaturer men jeg syns du klarte det ganske bra egentlig. Plasseringen er i grunn bra, men jeg synes du burde sentrere renderen litt mer, det blir for mørkt og tungt på venstresiden. Fargene på teksten er også bra, det passer inn i signaturen. Belysning: Der hvor fakkelen på renderen er har du laget det litt mørkere, mens på den siden av renderen hvor det er skygge har du litt lysere bakgrunnen, dette burde vært omvendt. Stort sett en bra sig egentlig, jobb med bakgrunn og tekst/belysning. 7/10 Lenke til kommentar
Moff Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 (endret) Denne hadde jeg før jeg fikk hvite at bilderisignaturenvarfy-fy ^^ det er shiver man fra marvel comics by the way. Digger han Var nice bilde TomFu Spillte wow for en stund siden men ble så sykt hekta Endret 13. april 2006 av Moff Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 13. april 2006 Forfatter Del Skrevet 13. april 2006 Denne lagde jeg nylig. Er litt misfornøyd med bakgrunnen men håper noen kan si noe mer. Lenke til kommentar
Pressure Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 Denne lagde jeg nylig, har ikke laget noen signaturer på en god stund så er nok litt rusten. Jeg dreit meg ut på teksten, men men. Kommentarer? (PS: Det var en 5 min sig) Moff: Jeg tror det er meningen å poste signaturer man har laget selv og ikke bare klippet ut? Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 Pressure, synes teksten ble for matt i forhold til bakgrunnen, hvis du skjønner. Kul bakgrunn, passet veldig godt til renderen, har de samme fargene og samme stilen. Likte egentlig ikke renderen, men smaken er som baken. Lenke til kommentar
Reached Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 (endret) Her er to fra meg! og Hva synes dere? Endret 14. april 2006 av Adey Lenke til kommentar
Reached Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 Slenger inn en jeg lagde til en guild m8 Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 Ingen signaturtråd er komplett uten bidrag fra lille bromle Lenke til kommentar
Reached Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 (endret) Ingen signaturtråd er komplett uten bidrag fra lille bromle 5917680[/snapback] Fet den Bromlex men Skriften er litt for utydelig Men jeg vil ha litt tilbake meldinger om denne som jeg posta: Endret 14. april 2006 av Adey Lenke til kommentar
quakie Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 En sånn liten ting. Kan noen lage en liten "bruksanvisning" for hvordan man kan lage signaturer ? Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 14. april 2006 Forfatter Del Skrevet 14. april 2006 (endret) allerede laget en som er ganske enkel: Jeg har Endret 14. april 2006 av Acolyt3 Lenke til kommentar
Reached Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 (endret) En sånn liten ting. Kan noen lage en liten "bruksanvisning" for hvordan man kan lage signaturer ? 5918649[/snapback] Kan vel gi deg noen links Chaos GFX (Dette er en veldig bra side synes jeg. Men du må registrere deg for å se på topics. Her finner du mange Signatur turorials også. (gratis ofc) Men kan noen gi tilbakemeldinger på Signaturen jeg lagde? Endret 14. april 2006 av Adey Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 Ingen signaturtråd er komplett uten bidrag fra lille bromle 5917680[/snapback] Fet den Bromlex men Skriften er litt for utydelig Men jeg vil ha litt tilbake meldinger om denne som jeg posta: 5918627[/snapback] Pen bakgrunn, passer veldig til renderen som jeg synes er utrolig kul(spiller mye UT2K4). Litt stor, spesielt med pop-out i tillegg, lag den litt mindre neste gang. Skriften er kanskje litt for anonym, stygg farge. Lenke til kommentar
Reached Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 Pen bakgrunn, passer veldig til renderen som jeg synes er utrolig kul(spiller mye UT2K4). Litt stor, spesielt med pop-out i tillegg, lag den litt mindre neste gang. Skriften er kanskje litt for anonym, stygg farge. 5919399[/snapback] Skjønner ikke helt hva du mener med Litt for anonym skrift jeg. Men farger er sånn at den ikke skal bli så særlig fremhevet Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 (endret) Et par stykker med det gamle gamernavnet mitt + en som jeg lagde i samme stil som den første til en kamerat i samme klan Endret 14. april 2006 av PepsiCo Lenke til kommentar
Pressure Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 Her er to fra meg! og Hva synes dere? 5917460[/snapback] Nr. 1: Likte ikke denne, bakgrunnen er alt for solid og fargene er alt for sterke (etter min mening). Lyset ditt er bra, på den lyse siden er det lyst (for lyst egentlig) og mørkt på siden av renderen hvor det er skygge. I alt en bra sig men litt for mye kontrast etter min smak. 6/10 Nr. 2: Denne likte jeg, bra render og bra bakgrunn, ble litt monoton og plutselig kom det gusjeturkis tekst inn i siggen, den skjærer på en måte for mye inn. Hva var egentlig poenget med det svake hvite laget over siggen? Den ødelegger alt for min del.. 6.5/10 Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 Nyest: Lagde denne for å teste de nye brushpakkene jeg lastet ned. Ble ikke særlig fornøyd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå