Splitter Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 Demoen av Heroes 5 er ute og det ser også ut til at den ikke inneholder Starforce. Kanskje det til og med blir trygt å kjøpe spill fra UBI igjen. *Laste ned* http://www.mightandmagic.com/uk/ Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 Yey! Lenge siden jeg har rørt Heroes 4 nå. *laste ned* Lenke til kommentar
Blib Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=564507&hl= Lenke til kommentar
Gorbag Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 jeg spilte aldri heroes jeg. men spillte mye might and magic 6 hvordan er vanlig might and magic i forhold til heroes? er de sammenlignbare? Lenke til kommentar
Amento Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 heroes 4 er et så sinnsykt drittspill i forhld til heroes 2 og 3! Det er ingen som slåt 2'eren og 3'eren og jeg tviler på at Heroes 5 blir noe bedre heller. Synes at den gamle Heroes følelsen er helt borte når man spiller 4... Lenke til kommentar
Blib Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 Saken er at de som lagde 4ern er GONE. De har anstrengt seg veldig mye for å gjenskape flere elementer fra 3ern i 5ern og jeg syns de har gjort det strålende. Oppgraderinger, capitol, units at end of week osv... Lenke til kommentar
Amento Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 kk. Eneste dumme med 2 og 3 er at det tar fordømt lag tid å fulføre f.eks. en 3-player multiplayergame Tror faktisk aldri jeg har fulført en... Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 Lurer på en ting om Heroes 5. Har lastet ned demoen nå, men går det ann og kjøpe ting i borgen slik som på Heros 3? eg finner ikkje ut hvordan :S Lenke til kommentar
h00v3r Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 3ern har vært det mest geniale Heroes spillet hittil, har ikke prøvd denne demoen enda da men får vel se hvordan dette blir! Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Prøvde nettopp demoen nå, virker veldig bra! (selv om jeg feilet kraftig i demo missionet ) Grafikken er akkurat slik den skal være og full 3d funker faktisk overraskende bra i dette spillet. Combat er som alltid moro og taktikken er på plass. Funker greit på min pc med 1280*960 og low details, spilte på normal details når jeg testet og det ble litt hakking noen steder og hvis du zoomet mye ut. Men alt i alt virker det veldig bra Lenke til kommentar
Amento Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Kan du poste et bilde fra en kamp og i worldmapen? Har lyst til å se hvordan det er... Lenke til kommentar
............... Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 hvordan spill er dette egentlig? Noe som muligens er verdt å kjøpe? Lenke til kommentar
Amento Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Det er et rundebasert strategispill. Du har en borg og en hero, etterhvert flere. For hver runde som går(en runde=en dag) s får du flere resources. For det kjøper du oppgraderinger og en hær. I kan sloss man på en rutenett av en kamparena. Hver type monster gan gå så og så langt osv. Veldig morsomt spill, men tidkrevende. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Korleis er denne demoen i forhold til Betaen som vart lansert for ei tid tilbake? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå