Gå til innhold

Frp svir av skattebetalernes penger


Anbefalte innlegg

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=113005

 

Sett på makan? I ett hemmelig vedtak har siv bevilget ekstra penger til seg sjøl.

Frp's sektreteriatleder som skal forsvare siv kommer med denne argumentasjonen: "Slik er det nå bare."

 

Trodde frp var imot statlig sløsing av våres hardt opptjente skattepenger. De som stemmer på dette partiet bør seriøst revurdere sin posisjon. I tillegg til 350000 til bil skal hun få 250000kr ekstra i tillegg til dette. Hva hun skal bruke disse skattebetalernes penger på er usikkert, men det blir vel garantert en form for personlig fornøyelse..

 

Disse 250000 + 350000 skal gå til «stortingsrelevant arbeid». Men om dette blir fulgt opp av Frps leder tviler jeg på..

 

Inge Ryan (sv) derimot får ingenting ekstra verken fra stortinget eller partiet. Virker for meg som om SV vet bedre å forvalte våres penger enn frp og Siv. Eller sagt på en annen måte, Sv har en mer likhetstankegang enn frp som først meler sin egen kake og gir smulene igjen til folket.

 

Ja Siv kan trygt tillate seg å smile så lenge det ikke er hennes egne penger hun bruker...

 

post-79003-1144832167_thumb.jpg

 

Skammelig spør du meg.. Noen andre med innspill?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hipp hurra for tabloide massemedier og deres trofaste disipler.

 

1. Hemmelig? Hva er hemmelig med dette?

2. Jensen er ikke eneste som har fått dette tillegget. Hvorfor kun trekke frem Frp?

3. Pengene som blir brukt på bil er midler gruppen har til disposisjon. Hvorfor er dette gal disponering? Bryter det mot noen retingslinjer?

 

Det mest skammelige her er at tabloide (Frp-hatende?) medier forsøker å lage sensasjon ut av dette, og at folk biter på det. Dette hører hjemme i såpeboksen, og knapt nok der. Med mindre man lagde en diskusjon på medienes funksjon ut av det, det ville vært langt mer interessant.

Lenke til kommentar

Skjønner at du har lyst til å gjemme bort denne tråden ja.. Alt frp kritisk er jo bare "sludder" eller "tøv" eller "usaklig tøv"...

Handlinger snakker mer enn ord.

Frp sier staten sløser med skattebetalernes penger og at vi heller burde effektivisere staten og minske skatten til borgerne. Derfor skjønner eg godt at frp vil skjule det når de sløser skattebetalernes penger på denne måten.

Handlinger snakker mer enn ord.

Lenke til kommentar
JAja, du får stå på da magicus så kanskje du finner noe til slutt

5909466[/snapback]

 

 

Jeg oppfordrer VG til heller å fortelle oss hva det koster oss skattebetalerne å ha 250 irakere på trygd resten av livet. Se det vil vi vite. Kanskje magicus "tryller" frem noen tall? ;)

Lenke til kommentar

Det er to ting som slår meg når jeg leser denne tråden, og forumet ellers.

 

1) Sett at jeg nå hadde følt at dette faktisk var uvettig bruk av skattepengene våre. Hadde det gjort meg til en sosialist? Eller som JBlack plumpet det frem; et trofast disippel av tabloide massemedier?

 

(virker som at terskelen for å bli kalt sosialist her inne, er fenomenalt lav)

 

... og ...

 

2) Har FrP noen gang gjorde noe galt? I så fall; hva og når da?

 

(dere de hardbarka frp'erne kaller sosialister, trenger ikke svare på det siste spørsmålet)

Lenke til kommentar

Frp gjør sikkert like mye feil som alle andre(minst) men ikke en gang de kan klare å gjøre så mye galt som det blir fremstilt som i mediene og av enkelte forumpostere heller (tenker da ikke på reverto). Poenget her er vell at dette ikke er enestående for Frp og er noe helt normalt for alle partier. Sykt hvor mye fete ting Jens har fått den siste tiden for ekesmpel.

Lenke til kommentar
JAja, du får stå på da magicus så kanskje du finner noe til slutt

5909466[/snapback]

 

Vet jo det at dere lukker øynene for det meste så lenge frp gjør det.. En pisser jo ikke i sin egen bakgård. Dere filtrerer ut, sorterer og manipulerer data som ikke sammenfaller med deres egne normer og overbevisninger.

 

Virker som om ordet sosialist er skjellsord her inne. Personlig syns eg det er ett kompliment.

 

Og slutt å syt om at det er pressen som er ute etter å "ta" frp.. Kom an, frp klarer fint å tråkke i salaten gang på gang sjøl. Media bare formidler nyheten. Våkn opp.

 

Reverto: Så lenge en stemmer til venstre for Høyre og Frp her inne så lukker de øynene, prøver å få stengt postene og generelt kommer med usakligheter.. Hvorfor? fordi du er sosialist..

Lenke til kommentar
Hipp hurra for tabloide massemedier og deres trofaste disipler.

 

1. Hemmelig? Hva er hemmelig med dette?

2. Jensen er ikke eneste som har fått dette tillegget. Hvorfor kun trekke frem Frp?

3. Pengene som blir brukt på bil er midler gruppen har til disposisjon. Hvorfor er dette gal disponering? Bryter det mot noen retingslinjer?

 

Det mest skammelige her er at tabloide (Frp-hatende?) medier forsøker å lage sensasjon ut av dette, og at folk biter på det. Dette hører hjemme i såpeboksen, og knapt nok der. Med mindre man lagde en diskusjon på medienes funksjon ut av det, det ville vært langt mer interessant.

5908166[/snapback]

 

Siv Jensen blir den eneste parlamentariske lederen som får fri bil betalt av Stortinget.

Lenke til kommentar
Siv Jensen blir den eneste parlamentariske lederen som får fri bil betalt av Stortinget.

5909867[/snapback]

 

Alle partienes stortingsgrupper disponerer har et visst beløp til disposisjon. Om de mener at Siv Jensen er så mye på farten at hun har nytte av en bil på heltid, så javel, flott.

Lenke til kommentar
Vet jo det at dere lukker øynene for det meste så lenge frp gjør det.. En pisser jo ikke i sin egen bakgård. Dere filtrerer ut, sorterer og manipulerer data som ikke sammenfaller med deres egne normer og overbevisninger.

Høres ut som dere, det.

 

Og slutt å syt om at det er pressen som er ute etter å "ta" frp.. Kom an, frp klarer fint å tråkke i salaten gang på gang sjøl. Media bare formidler nyheten. Våkn opp.

Saken er at når Frp gjør noe så blåses det opp til de grader. Det ble gjort et stort nummer ut av at Hagen kastet søppel på feil sted, med både debatter og lange avisartikler. Men hva skjedde da Stoltenberg bulket en annen bil for så å legge en blank lapp under vindusviskeren og stikke av? Ikke stort! En liten artikkel i en nettavis!

 

Reverto: Så lenge en stemmer til venstre for Høyre og Frp her inne så lukker de øynene, prøver å få stengt postene og generelt kommer med usakligheter.. Hvorfor? fordi du er sosialist..

Nå skal du være forsiktig med å komme med anklager mot andre, for sosialistene her inne er jaggu ikke noe bedre selv.

Lenke til kommentar
JAja, du får stå på da magicus så kanskje du finner noe til slutt

5909466[/snapback]

 

 

Jeg oppfordrer VG til heller å fortelle oss hva det koster oss skattebetalerne å ha 250 irakere på trygd resten av livet. Se det vil vi vite. Kanskje magicus "tryller" frem noen tall? ;)

5909545[/snapback]

Huf ja, tenk å måtte hjelpe de som har det ille!

Nei fyogfy, gi penger til de rike og kast invandrere og annet pakk ut av landet!

Stem FrP mine venner!

 

[EDIT]

Stå på, magicus!

Endret av goliatmo
Lenke til kommentar
Nå skal du være forsiktig med å komme med anklager mot andre, for sosialistene her inne er jaggu ikke noe bedre selv.

 

Det er vel ingen politikere som er bedre enn andre i så måte,de meler sin egen kake,noe sikkert vi også hadde gjordt om vi fikk sjansen.

Det som er så sykt med politikere er at de hele tiden kun er istand til å se andres feil. Dette gjelder uansett parti og partifarge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...