tom waits for alice Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 (endret) Jeg har nettopp kjøpt rustning til min svarte Cheydinhal skjønnhet, og tenkte at vi kunne poste litt bilder av hester i rustning. Og nei, denne tråden er ikke for å diskutere om det er verd pengene eller om Bethesda burde ta betalt for dem, det finnes det andre tråder for. Men først litt om gremgangsmåten: Horse armor kan du kjøpe for $1.99 (gå til Elderscrolls.com og følg linken til "official Oblivion plug-ins for PC"). Du må betale med kredittkort. Det er litt styr, skulle ønske de aksepterte PayPal, så man slapp å fylle i så mye informasjon. Du får en aktiveringskode når du kjøper, men må også være tilkoblet internett når du installerer. Plug-in'en kommer som et vanlig installasjonsprogram. Når du så starter Oblivion neste gang kommer det opp en melding om at du har en lapp fra stallen utenfor Imperial City, og at det ligger en Horse Armor der og venter på deg. (Den første får du gratis i spillet. Du kan kjøpe til flere hester senere i spillet for 500 gull.) Når du kommer dit og spør etter den får du valget mellom to stykker. En stål-armor og en alve-armor i gull. Nok om det, jeg valgte gull-armor, og her er noen bilder. (Utsnitt av skjermbilde i 1024x768, og på middels instillinger ellers, så det er ikke full kvalitet.) Geir Edit: Ueland har fikset billedvisningen, så nå skal det fungere å klikke på bildene igjen! Endret 9. april 2006 av tom waits for alice Lenke til kommentar
DanteUseless Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 (endret) Lite spm: kan man sloss ifra hesteryggen? (Eller er dette bare eyecandy?) edit: flott btw! Endret 9. april 2006 av 4-Dante Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 9. april 2006 Forfatter Del Skrevet 9. april 2006 Lite spm: kan man sloss ifra hesteryggen? (Eller er dette bare eyecandy?) 5895452[/snapback] Nei, det kan man desverre ikke. Et populært spørsmål, så kanskje kommer det i en oppdatering etterhvert... Geir Lenke til kommentar
V3se7 Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Det så jo fint ut det der men er det bare de 2 forskjellige rustningene du kan få? Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 9. april 2006 Forfatter Del Skrevet 9. april 2006 Ja, det er bare to. Så hvis noen poster en stålrustning også, kan dere jo se om dere synes de er noe fine. OBS: Dere får ikke se dem i programmet før dere velger den ene eller andre. Så jeg anbefaler at dere tar save først og prøver først den ene og så reloader og prøver den andre. Geir Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 9. april 2006 Forfatter Del Skrevet 9. april 2006 Burde kanskje føye til at jeg ikke kjører på de meste heftige settings. Og disse bildene er et lite utsnitt av skjermbilder i 1024x768. I full oppløsning og full pakke med setting vil det sikkert se enda penere ut. Geir Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Fine greier, Geir. Tenker på å kjøpe rustning, men jeg tror jeg venter til at flere offisielle mods kommer, slik at jeg kan kjøpe de jeg vil i en jafs. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 9. april 2006 Forfatter Del Skrevet 9. april 2006 (endret) Ja, prosedyren er rett og slett litt tungvint, så det kan sikkert være greit å ta flere kjøp under ett. Men jeg fant ut at jeg ville forsøke sånn for å se. Edit: Og de to neste plug-ins ser ut til å være beregnet på Mages, og det spiller ikke jeg... Geir Endret 9. april 2006 av tom waits for alice Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Og Bethesda har jo bekreftet at det kommer en nye mod neste uke til ca 20 kroner, en del nye quest og litt annet snacks. Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 (endret) Her har dere min kjære shadowmere i elven armor: Her er prior mables hest i steel armor: De er ganske så fine, eller hva? Endret 9. april 2006 av Islanbadsj Lenke til kommentar
Brenna Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 shadowmere <33 jeg elsker shadowmere flotte hester Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Er det mulig for oss på 360 å få tak i disse moddene? Leste noe om at det ikke var alle steder i Europa det var mulig. Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Er det mulig for oss på 360 å få tak i disse moddene? Leste noe om at det ikke var alle steder i Europa det var mulig. 5896398[/snapback] Er vel Bare UK og US, hvertfall ikke Norge. Lenke til kommentar
Lord Reanicus Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 (endret) Passer med Armour'en Endret 10. april 2006 av Lord Reanicus Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Tok ett nytt og ganske fint bilde. (Om jeg får si det selv. ) Lenke til kommentar
angry_dee Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Bare jeg som har Unicorn? Har ikke bilde atm, men kan ta et når jeg kommer hjem fra jobb Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Har disse rustningene noen funskjon (altså at hesten tåler mer/tar mindre skade), eller er det bare for å ha noe å se på? Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 10. april 2006 Forfatter Del Skrevet 10. april 2006 Her er et nytt bilde, etter at jeg skiftet til min Imperial Dragon Armor. Geir Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Har disse rustningene noen funskjon (altså at hesten tåler mer/tar mindre skade), eller er det bare for å ha noe å se på? 5897869[/snapback] Rustningene er bare for å han noe å se på. Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Hesten skal tåle mer. En Timber Wolf gikk løs på min utenfor bymurene, og jeg så litt på for å se om den tok noe skade. Kunne ikke se på healthbaren at den gjorde det, og den sparket ihjel ulven uansett.. (ulven gikk på meg akkurat i det jeg tok bildet, er derfor det er "oppskaket" da jeg ble truffet akkurat da) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå