Chalciporuspiperatus Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Vurderer og kjøpe en PSP, generelt fordi den er nesten et "must" for gadget freaks. Men jeg tenker, hvis jeg kun skal bruke den for a spille når jeg sitter på do, så er vel prisen litt for drøy. Så jeg tenkte, hva er bra med en PSP? -Du kan se filmer. -Spille overalt. Det er det jeg finner. og evt hvilke spill skal jeg kjøpe? Hva er dårlig med PSP? Er det noen spesielle gode/dårlige grunner til å kjøpe/ikke kjøpe PSP? Takk for alle svar! Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Vurderer og kjøpe en PSP, generelt fordi den er nesten et "must" for gadget freaks. Men jeg tenker, hvis jeg kun skal bruke den for a spille når jeg sitter på do, så er vel prisen litt for drøy. Så jeg tenkte, hva er bra med en PSP?-Du kan se filmer. -Spille overalt. Det er det jeg finner. og evt hvilke spill skal jeg kjøpe? Hva er dårlig med PSP? Er det noen spesielle gode/dårlige grunner til å kjøpe/ikke kjøpe PSP? Takk for alle svar! 5889486[/snapback] Er du full ? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 (endret) 1,395 koster den på leftdal og elkjøp. Løp og kjøp. Endret 8. april 2006 av Bundy Lenke til kommentar
Kris R Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Jeg er storfornøyd med min PSP. Jeg nedgraderte den til 1.5 og nå kan jeg gjøre nesten hva som helst med den! Det finnes så fantastisk mange gode homebrews! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 (endret) Jeg er storfornøyd med min PSP. Jeg nedgraderte den til 1.5 og nå kan jeg gjøre nesten hva som helst med den! Det finnes så fantastisk mange gode homebrews! 5889669[/snapback] Men det selges bare nye psp'er nå. 2.01 feks(så du får ikke nedgradert). Hvis du ikke finner en gjemt under en hylle elns.(Men du kan bruke eLoader og spille massevis av homebrews . Alså gamle spill(som du eier fra før av ), og egenlagde spill. Synes de gamle PSP'ene hadde bedre kvalitet enn de nye. Noen nye er ikke dekslet skrudd ordtlig inn engang. Endret 8. april 2006 av Bundy Lenke til kommentar
Chalciporuspiperatus Skrevet 8. april 2006 Forfatter Del Skrevet 8. april 2006 (endret) Hvorfor tror du i det hele tatt jeg er full? Og takk for et par gode svar Endret 8. april 2006 av zeeq Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 PSP er must, ville selge min men ombestemte meg og det er jeg glad for. mange som nedgraderer den men ikke gjør det du. det er bare dumt å nedgradere. hvorfor? jo nå kommer snart en emulator som sony skal gi ut som gir deg muligheten til å spille playstation 1 spill på psp. skal i hvertfall ha colin mcrae rally 1 og MGS. jeg bruker min psp til ALT. er på nett med den. skjekker www.vg.no må jo se hva som skjer her i verden. spiller spill på den så klart;) og hører på musikk. har noen bilder inne på psp'n som jeg tar en titt på. filmer kan du jo så klart ta en titt på spill som du bør ha deg? vil helt klart anbefale Burnout og GTA.jeg syns det er bra. har ikke SSX men kompisen min sier det er drit bra;) Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Hvorfor tror du i det hele tatt jeg er full? Og takk for et par gode svar 5889946[/snapback] Det at du sier at du KUN skal spille på den når du sitter på dass sier vel det meste :!: Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 PSP er must, ville selge min men ombestemte meg og det er jeg glad for. mange som nedgraderer den men ikke gjør det du. det er bare dumt å nedgradere. hvorfor? jo nå kommer snart en emulator som sony skal gi ut som gir deg muligheten til å spille playstation 1 spill på psp. skal i hvertfall ha colin mcrae rally 1 og MGS.jeg bruker min psp til ALT. er på nett med den. skjekker www.vg.no må jo se hva som skjer her i verden. spiller spill på den så klart;) og hører på musikk. har noen bilder inne på psp'n som jeg tar en titt på. filmer kan du jo så klart ta en titt på spill som du bør ha deg? vil helt klart anbefale Burnout og GTA.jeg syns det er bra. har ikke SSX men kompisen min sier det er drit bra;) 5889987[/snapback] Og hvert spill skal koste 15 dollar, og da er det MYE billigere i butikk. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Har PSP, angrer ikke et sekund på at jeg kjøpte den. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Har PSP, angrer ikke et sekund på at jeg kjøpte den. 5890850[/snapback] Ikke jeg heller, å jeg betalte 2600 kroner. Går ikke en meter ute uten min PSP. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Spille tetris på dass er jo koslig også. Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 psp'n min er med meg overalt Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Vurderer og kjøpe en PSP, generelt fordi den er nesten et "must" for gadget freaks. Men jeg tenker, hvis jeg kun skal bruke den for a spille når jeg sitter på do, så er vel prisen litt for drøy. Så jeg tenkte, hva er bra med en PSP?-Du kan se filmer. -Spille overalt. Det er det jeg finner. og evt hvilke spill skal jeg kjøpe? Hva er dårlig med PSP? Er det noen spesielle gode/dårlige grunner til å kjøpe/ikke kjøpe PSP? Takk for alle svar! 5889486[/snapback] Du lister her opp to gode argumenter for å kjøpe PSP: spille overalt og at du kan se filmer på den. Samtidig sier du at du bare kommer til å bruke den når du sitter på do. Tør jeg foreslå at du kjøper deg ei bok? Å punge ut tusenvis av kroner bare for å spille når du sitter på do virker som bortkastede penger spør du meg. Og jeg tviler sterkt på at du klarer å sitte på do og se en film (altså over 80 min.) før krampa tar deg. Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Ikke minst før hemoroidene tar han :-) Lenke til kommentar
Chalciporuspiperatus Skrevet 9. april 2006 Forfatter Del Skrevet 9. april 2006 Altså, grunnen til at jeg sa det om å kun bruke den på do, er jo fordi jeg ikke vet om en annen plass å bruke den. Jeg har jo PC'n tilgjengelig, kan vel alltids kjøpe UMD filmer. Men det blir nok snart PSP her i huset, ja! Får bare skrape sammen litt til, så jeg får tak i GTA. Åh, som jeg gleder meg Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 (endret) Altså, grunnen til at jeg sa det om å kun bruke den på do, er jo fordi jeg ikke vet om en annen plass å bruke den. Jeg har jo PC'n tilgjengelig, kan vel alltids kjøpe UMD filmer. Men det blir nok snart PSP her i huset, ja! Får bare skrape sammen litt til, så jeg får tak i GTA. Åh, som jeg gleder meg 5893930[/snapback] Du har mye å glede deg til! PSP overgikk alt jeg tidligere hadde prøvd av håndholdte spill når det gjelder spillbarhet. (At den også er en suveren vinner når det gjelder grafikk er en fin bonus.) Endret 9. april 2006 av superseven Lenke til kommentar
Linuxguru Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Her er mine erfaringer med PSP. Reiser du mye, er den nok en god løsning. Hvis ikke er mitt råd å styre unna... Lenke til kommentar
Chalciporuspiperatus Skrevet 9. april 2006 Forfatter Del Skrevet 9. april 2006 Her er mine erfaringer med PSP. Reiser du mye, er den nok en god løsning. Hvis ikke er mitt råd å styre unna... 5894104[/snapback] Reiser altfor lite Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 (endret) Her er mine erfaringer med PSP. Reiser du mye, er den nok en god løsning. Hvis ikke er mitt råd å styre unna... 5894104[/snapback] Angående det du sier om full størrelse på filmer, Rart jeg kan konvertere simpsons episoder til mp4 og bruke hele skjermen.(Xilisoft PSP Video Converter) Endret 9. april 2006 av Bundy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå