Boralis Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Microplex har fått inn følgende kabinett : http://www.microplex.no/product.aspx?pid=PC343B Dette er nå bestilt og jeg vil lage en omtale av dette så snart det er i hus Lenke til kommentar
Mikkel87 Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Må være greit å kunne bestille å kose seg hele tiden:P Lurer på om jeg får like god råd når jeg er ferdig i lære som tømrer ..heh Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 8. april 2006 Forfatter Del Skrevet 8. april 2006 har ingenting med god råd å gjøre,jeg tjener ikke spes godt,men når du har jobbet så lenge som meg og betalt huslån og gjeld,skal du se det ordner seg. Det tar bar ca 20 år med hårdt arbeid Lenke til kommentar
Lord Hell Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 har ingenting med god råd å gjøre,jeg tjener ikke spes godt,men når du har jobbet så lenge som meg og betalt huslån og gjeld,skal du se det ordner seg. Det tar bar ca 20 år med hårdt arbeid 5888813[/snapback] og du snekkern er født i 1906 ? ditt arbeid er admirerende å se på btw Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 (endret) dette blir spennende å lese om, en del av meg har sikla litt på den kassa der. spesielt med tanke på hva du får i forhold til yeong yang kassene. btw, gratulerer med nytt kabittet (hint, se signaturen din) Endret 8. april 2006 av Spirre Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Må inn-drømme at det der så sinnsyk fett ut, og er helt klart noe jeg kunne funnet på å bestilt. Dessverre har jeg ikke plassen nå :S Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 8. april 2006 Forfatter Del Skrevet 8. april 2006 Blir å legge ut en omtale av både kabinettet og tilbehøret til dette så snart jeg får det,har også tenkt å vise det med vannkjøling. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Så litt stort og firkantig ut men gleder meg til omtalen Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 8. april 2006 Forfatter Del Skrevet 8. april 2006 Ja det er jo en kube og måler 46 cm alle veier Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Blir å legge ut en omtale av både kabinettet og tilbehøret til dette så snart jeg får det,har også tenkt å vise det med vannkjøling. 5889456[/snapback] Gjør det, driver å sikler på det kabinettet selv, men da som filserver, regner med det er relativit uproblematisk å trøkke inn rundt 30 disker i en sånn kube. Har ikke funnet så mange kubiske kabinett. Så om noen har erfaring med dette eller andre kubiske kabinett så rop ut AtW Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 9. april 2006 Forfatter Del Skrevet 9. april 2006 (endret) Omtale kommer så snart kabinettet er i hus,går sikkert noen dager ekstra siden det er en del helligdager i neste uke. Har som sagt også planer om å få opp alle de forskjellige modulene/tilleggsutstyret til dette kabinettet når det kommer på lager rundt den 5.5 . Endret 9. april 2006 av Snekker`n Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Et pent kabinett ja. Stor plass og Lian Li design. Kan det bli bedre? Gleder meg til omtalen! Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Et pent kabinett ja. Stor plass og Lian Li design. Kan det bli bedre? Gleder meg til omtalen! 5893127[/snapback] Det kunne vært lagd av stål, og hatt perforeringer foran, men utenom det virker det som et bra kabinett. AtW Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 9. april 2006 Forfatter Del Skrevet 9. april 2006 I stål ville det vel bli høvelig tungt,når det gjelder perforeringer foran så kommer vel det på de modulene du kan montere inn bla til diskene. Disse modulene har også filter og vifte . Lenke til kommentar
Lord Hell Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 må bare få sagt det snekkern, jeg liker det kabinettet der veldig godt du kommer vell til å lage en workshop med det ? (masse bilder ) Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 9. april 2006 Forfatter Del Skrevet 9. april 2006 må bare få sagt det snekkern, jeg liker det kabinettet der veldig godt du kommer vell til å lage en workshop med det ? (masse bilder ) 5894881[/snapback] Ja eller en worklogg Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 I stål ville det vel bli høvelig tungt,når det gjelder perforeringer foran så kommer vel det på de modulene du kan montere inn bla til diskene. Disse modulene har også filter og vifte . 5893208[/snapback] Kommer du til å fylle hele fronten med drevrammer da? Har du planer om å ha radiatoren i fronten også da? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 10. april 2006 Forfatter Del Skrevet 10. april 2006 I stål ville det vel bli høvelig tungt,når det gjelder perforeringer foran så kommer vel det på de modulene du kan montere inn bla til diskene. Disse modulene har også filter og vifte . 5893208[/snapback] Kommer du til å fylle hele fronten med drevrammer da? Har du planer om å ha radiatoren i fronten også da? 5897598[/snapback] Vi får se,må få kabinettet først så får jeg vurdere løsningene . Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 I stål ville det vel bli høvelig tungt,når det gjelder perforeringer foran så kommer vel det på de modulene du kan montere inn bla til diskene. Disse modulene har også filter og vifte . 5893208[/snapback] Kommer du til å fylle hele fronten med drevrammer da? Har du planer om å ha radiatoren i fronten også da? 5897598[/snapback] Vi får se,må få kabinettet først så får jeg vurdere løsningene . 5897610[/snapback] Lenge til du får det jævla kabinettet? og skal du bytte ut ett du har nå? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 10. april 2006 Forfatter Del Skrevet 10. april 2006 Lenge til du får det jævla kabinettet? og skal du bytte ut ett du har nå? ommer ann på posten det,jeg bestilte det på lørdag så det sendes i dag fra Microplex. Ja jeg selger det jeg har nå "Den lille kjempen" det ligger på QXL for tiden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå