Gå til innhold

Tips til ting og gjøre på LAN!...ffs...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hmm...

 

Nei, det skal bli en lang natt for deg. :p

 

Finn på noe selv, last ned ting. Spill noe online/offline spill, surf. Hør på musikk.  :shrug:

5885028[/snapback]

 

 

jeg har prøvd å laste ned ting....de bare klikker helt Sitat fra han ene g33k1 "

FFS!OMGPLIXXXXX!LASTER DU NED IGJEN NIMA??WTF?UB3R NaPPPP! FAENS HAxxoR Gi F 2 da S da din G33K" umulig.....han ene har blitt anhengi av WoW han sitter på 7 timer på pcen på skolendager....han har ikke spilt cs på mange måneder! g33k!!ha whiner om at jeg aldri kommer på badminton treninger når har reiser tidlig noen ganger fra treningen for å møte noen folk i ett eller annet sted...kommer til og daue!

Endret av Sleep4Life
Lenke til kommentar
Hmm...

 

Nei, det skal bli en lang natt for deg. :p

 

Finn på noe selv, last ned ting. Spill noe online/offline spill, surf. Hør på musikk.  :shrug:

5885028[/snapback]

 

 

jeg har prøvd å laste ned ting....de bare klikker helt Sitat fra han ene g33k1 "

FFS!OMGPLIXXXXX!LASTER DU NED IGJEN NIMA??WTF?UB3R NaPPPP! FAENS HAxxoR Gi F 2 da S da din G33K" umulig.....han ene har blitt anhengi av WoW han sitter på 7 timer på pcen på skolendager....han har ikke spilt cs på mange måneder! g33k!!ha whiner om at jeg aldri kommer på badminton treninger når har reiser tidlig noen ganger fra treningen for å møte noen folk i ett eller annet sted...kommer til og daue!

5885074[/snapback]

 

Spiller du badmington :tease:

 

Nei, seriøst, finn deg en STOR ball, og begyn å spill fotball der de sitter! Da blir det liv!

Lenke til kommentar

Føler med deg ass.. :\ hehe :p

 

Mn drit i hva de sier, last ned ofr fullt og sett på masse online spill og bare sitt å vent til de kommer med PLIXX kommentarene sine igjen, "Da bli're liv, RAI RAI"

 

Det vi pleier å gjøre på LAN er å slåss litt og spille Frozen Trone, eller laste ned/prate med folk/cs/lage pizza/film osv osv...

 

Se en film ellerno da! :)

Lenke til kommentar
Føler med deg ass.. :\ hehe :p

 

Mn drit i hva de sier, last ned ofr fullt og sett på masse online spill og bare sitt å vent til de kommer med PLIXX kommentarene sine igjen, "Da bli're liv, RAI RAI"

 

Det vi pleier å gjøre på LAN er å slåss litt og spille Frozen Trone, eller laste ned/prate med folk/cs/lage pizza/film osv osv...

 

Se en film ellerno da! :)

5885308[/snapback]

 

film ja....TAKK!! genial ide! :thumbup:

 

tenkte seriøst ikke på det

 

 

denne tråden kommer jeg til og skrive ofte i til imorra! :D

Endret av Sleep4Life
Lenke til kommentar
Klikk berserk, eneste som funker.

5885040[/snapback]

 

helt rett....tok på The Games Put U On The Game og sang høyt som bare faen...de truet med og ta skjermen min så jeg måtte stoppe :p skal laste ned Las Ketchup og synge den! Genialt!?

 

synger på Jay-Zs Takeover imens...We run new York *skrike det jævli høyt*

 

 

 

You are LAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAME

Endret av Sleep4Life
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...