CWH Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Jeg vil gjerne lodde hvordan stemningen er for et eget HW-LAN. HW har syslet litt med ideen i den tanken at HW brukerne gjerne vil møte hverandre. 1. Er det interesse for det? 2. Hvor bør det arrangeres? (Oslo området virker mest logisk, eller?) 3. Bør HW LAN ha faglig innhold (fysjom ordet; seminarer f.eks overklokking)? 4. Alt annet jeg har lemt å spørre om. Noen meninger? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 (endret) 1. Ja, det er interesse for det fra denne karen! 2. Oslo-området. Ikke bare fordi jeg bor der, men fordi de fleste bor i området. 3. Ja, det burde det. Ikke bare en tilfeldig spillprogrammerer, overklokker eller liknende, men kjente personer som kan fungere som en publikumsmagnet. Endret 5. april 2006 av @kd Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Kanskje GetTogether kan bli vekket til live igjen? Lenke til kommentar
Zerblat Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Hehe, får håpe det blir like stor interesse som sist da. 5 'solgte' billetter eller noe? Knall var det uansett. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 (endret) Hva skjedde med GeTogether egentlig? Endret 5. april 2006 av datating Lenke til kommentar
Zerblat Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Ingen som gadd bli med på det alikevel. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Jeg synes at vi skal la Get Together være i fred i graven. Dette er av flere grunner, blant annet at navnet Get Together gir meg assosiasjoner til gospelkor. Det høres ganske mye tøffere ut med et Hardware.no-lan enn et gospelkor-lan. Lenke til kommentar
Toset Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Synes virkelig det bør arrangeres i Bergen Lenke til kommentar
Ulkesh Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Bergen ? Også jeg som ikke har gyldig pass... Kunne sikkert vært gøy om dette ble noe av. Muligens litt mer sofistikert nivå enn på TG ? Lenke til kommentar
Toset Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Vi får vel være grei og slippe inn "utlendinger" uten pass for en gangs skyld Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 kunne kanskje vært noe, men det er vel ikke så stor interesse for de som bor langt fra der det arrangeres. selv vil jeg foreslå et sted på hardangervidda, siden det er like langt fra øst som vest * Nå sa jeg imot det jeg sa først Lenke til kommentar
CWH Skrevet 6. april 2006 Forfatter Del Skrevet 6. april 2006 Plassering kan jo lett agjvøres ved en poll. Men vil gjerne høre forslag om tidspunkt. Det kan være litt kinkig. Høstferien? Hva med innhold? Mye av filosofien bak hardware og forumet er jo å lære og å lære bort. Bør det være noe faglig innhold? Ville det være naturlig å trekke informasjon og artige innspill fra høyskoler o.l? Lenke til kommentar
Wraith Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Kanskje noen workshops med casemodding, overklokking og andre morsomme saker og ting, der man hadde en del utstyr tilgjengelig som kunne brukes for å bli bedre kjent med dem :-) Lenke til kommentar
Toset Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 LAN / Messe hadde jo vært helt konge! Databutikkene kunne vist frem varer, case mods, selge nye produkter osv, samtidig som at det var et LAN. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 LAN / Messe hadde jo vært helt konge! Databutikkene kunne vist frem varer, case mods, selge nye produkter osv, samtidig som at det var et LAN. 5877889[/snapback] Høres ut som en ny, og ikke desto mindre genial nisje spør du meg Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 hadde vært genialt med med stands fra forskjellige nettbuttikker og sånt ja. tenk så bra priser det hadde vært Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Jeg vil bare meddele min interesse for dette, og jeg skal følge med på utviklingen i denne tråden. Kan bli veldig bra! Lenke til kommentar
CWH Skrevet 7. april 2006 Forfatter Del Skrevet 7. april 2006 Jammen hjelp meg litt med tidsforslag da?! Noen fine forslag her. I tillegg kunne vi kanskje se om type universiteter og høyskoler kunne bidra? Her kan vi kanskje få noen teasere på hva fremtiden vil bringe? Når ville være et bra tidspunkt? Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Det må nok komme en del folk for at butikkene skal ha interesse nok av å komme. Men dette hadde absolutt vært interessert, så lenge det ikke er alt for langt vekke. Bor på vestlandet. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 (endret) Høstferien er nok det beste tidspunktet, ettersom mange er bortreist i sommerferien og i jule-/vinterferien. I tillegg er TG og Exotic-Lan i påskeferien. Endret 7. april 2006 av @kd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå