Sleep4Life Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 (endret) Ganske enkel konku. Du laster opp et bilde du har tatt fra en musikkvideo. eks. Print Screen eller hvis du bruker VLC så bare bruk snapshot-funksjonen. det skal også være en linje fra sangen. Det kan ikke bare være bilde av en dame eller en bil og sånt. artisten eller et medlem av bandet må være i bildet Jeg begynner: Bilde: Sitat fra sangen: Put my tongue on you, you put your tongue on me Let me ride on you and you can ride on We can do it all the night, we can have a baller night denne er enkel...så bare keep on konking Endret 4. april 2006 av Sleep4Life Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Det er 50 cent med wanna get to know ya. Helst ikke si linjer fra teksten, kommer til å bli så mange som googler det Hva med denne da? Lettere blir det ikke Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Det er 50 cent med wanna get to know ya.Helst ikke si linjer fra teksten, kommer til å bli så mange som googler det 5866531[/snapback] Kan bli ganske vanskelig uten en linje eller noe da... Lenke til kommentar
Sleep4Life Skrevet 4. april 2006 Forfatter Del Skrevet 4. april 2006 Det er 50 cent med wanna get to know ya.Helst ikke si linjer fra teksten, kommer til å bli så mange som googler det 5866531[/snapback] Kan bli ganske vanskelig uten en linje eller noe da... 5866541[/snapback] linjer må være med.....ellers blir det vanskelig....ikke alle som hører på al'slags musikk Uansett det er - Grandiosa - Lørdagspizza noen andre kan komme med et bilde Lenke til kommentar
embark Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 (endret) Hvilken musikkvideo er dette? EDIT: Hvis man har med linjer fra sangen, begynner folk å google. Da blir det for lett. Endret 4. april 2006 av Ferr Lenke til kommentar
Sleep4Life Skrevet 4. april 2006 Forfatter Del Skrevet 4. april 2006 Hvilken musikkvideo er dette? EDIT: Hvis man har med linjer fra sangen, begynner folk å google. Da blir det for lett. 5866569[/snapback] Anime ffs Lenke til kommentar
embark Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Hvilken musikkvideo er dette? EDIT: Hvis man har med linjer fra sangen, begynner folk å google. Da blir det for lett. 5866569[/snapback] Anime ffs 5866583[/snapback] Ok, blir kanskje litt vanskelig, men kan nevne at det er/var en ganske populær sang for noen år siden. Kan også nevne at det er en fransk duo som står bak sangen. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Ååh, jeg har det på tungen! Husker at jeg har sett den frytklig mange ganger! Det var denne eller en annen sang av samme artist som var med at slike folk som i bildet over fløy over blomster osv.. Tar jeg forresten riktig hvis jeg sier at det er Daft Punk? Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Daft Punk - One More Time elns? Lenke til kommentar
embark Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Jeg vet ikke hvem jeg skal gi rett. _Scotty_ var først ute, men bare med artistnavn, mens TLZ sa tittelen også. Førstemann til å poste! Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Jeg skal ha bandnavn OG tittelnavn, første til å komme med BEGGE vinner. Forøvrig svært enkel oppgave. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 System of a Down - Toxicity? Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Korrekt. (Her må jeg har noe ekstra tegn for å oppfylle den tragiske 14-tegns regelen. Denne regelen fører til folk legger til irrelevant piss som dette. Den bør fjernes.) Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Å ta printscreen av en video viste seg å være vanskeligere enn man skulle tro. Førstemann til mølla får ta neste oppgave. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Slå av hardware-aksellerering så funker det. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 (endret) Da slenger jeg ut en ny en i mellomtiden, gjør det ganske enkelt siden leken nettopp er påbegynt: Endret 4. april 2006 av LarsP Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Uhm, vil helst ha hele navnet til artisten + navnet på låta. Lenke til kommentar
Sleep4Life Skrevet 4. april 2006 Forfatter Del Skrevet 4. april 2006 Uhm, vil helst ha hele navnet til artisten + navnet på låta. 5867455[/snapback] tekst for faen!. Helt umulig når du kommer med sånne fruktkake videoer ingen har sett! LarsP ta noe annet er du greit...plz... Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 (endret) tekst for faen!. Helt umulig når du kommer med sånne fruktkake videoer ingen har sett! LarsP ta noe annet er du greit...plz... 5868700[/snapback] Skjønner du ikke at hvis folk legger ut tekster så googler folka frem og vips der er navnet på sangen og artisten. Så det burde heller være en annen ordning til bildene.. Endret 4. april 2006 av _Scotty_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå