StarGazer Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Bilde Link til mod: Klikk her Endelig Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 taper man fps på denne modden? Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Lite. Mye mindre enn gamle-måten. Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Det så lekkert ut! Laster ned nå, takk for tipset Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Jeg lurer på om det påvirker ytelsen? Spillet begynte å kræsje mye da jeg installerte dette og en annen mod. Lenke til kommentar
Roug Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 får bare lasta ned halve.. noen som vet om ett standalone downloding program? ikke no warez greier, men en bedre versjon av den download manager som ms bruker? kanskje litt off topic! Lenke til kommentar
Kris R Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Ytelsen er for meg BEDRE enn tidligere. Kanskje fordi jeg tidligere måtte gjøre en forandring i ini-filen. Har ingen stabilitetsproblemer med denne eller noen andre modder. Tror ikke det har noe med det å gjøre, KGB. Til Roug: Last ned Getright. Er egentlig bare 30 dagers trial, men funker i likhet med f.eks WinZip uendelig lenge bare du gidder å trykke OK en ekstra gang. Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Jeg kan så langt rapportere at det fungerer strålende. Angående ytelse: Jeg tok opp video med FRAPS etter denne fiksen, uten at det plaget meg nevneverdig mens jeg spilte. Postet på Google video, men de bruker halvannen evighet på å godkjenne det så.. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 (endret) Har noen denne fila og kan hoste den? Linkene på Elderscrolls funker ikke og tråden er stengt. edit: never mind, fant ut av det. Endret 6. april 2006 av Smirnoff Lenke til kommentar
Aldrack Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Tror det skal stå i readme filen Husker ikke nøyaktig, men det skal vel holde å extracte filen til c:\... oblivion\data Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Hvor legger jeg fila? 5877261[/snapback] Unzip the .zip file to your "Oblivion\Data" directory, using folder names. Skal prøve igjen nå. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Funka bra her, nå kan man faktisk se detaljer som f.eks stier og veier på lang avstand, dette var fine saker. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Har noen denne fila og kan hoste den? Linkene på Elderscrolls funker ikke og tråden er stengt. edit: never mind, fant ut av det. hvordan? Lenke til kommentar
bensinkanna Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 (endret) Hvis dere vil ha enda bedre kan dere kombinere denne moden med: Landscape LOD Replacement (Border Regions) og Normal Map LOD Replacement EDIT: Link til den orginale LOD Replacement Moden Endret 23. april 2006 av bensinkanna Lenke til kommentar
h00v3r Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Hvis dere vil ha enda bedre kan dere kombinere denne moden med: Landscape LOD Replacement (Border Regions) og Normal Map LOD Replacement EDIT: Link til den orginale LOD Replacement Moden 5972192[/snapback] Takker, dette må prøves ut, laster ned nå Håper jeg ikke blir skuffet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå