Gjest Slettet+56132 Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Jeg har vært litt nyskjerrig på dette en liten stund nå, og nå tror jeg at jeg lager et emne om det. Hvordan er dine drømmedame/mann? Høy og muskuløs, lav og svak? Kun fantasien deres setter stopper på dette Min drømmedame kommer senere, har litt dårlig tid akkurat nå. Lenke til kommentar
eldavid Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Har allerede truffet min drømmedame;) Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Har allerede truffet min drømmedame;) 5860445[/snapback] Samme her, bare at min er mann Lenke til kommentar
Ejrik Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 (endret) Hvordan er han/henne da? om jeg tør spørre Endret 3. april 2006 av Ejrik Lenke til kommentar
cre8ive Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 drømmemannen er: Per Ciljan Skjelbred [ RBK ] Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 (endret) Drømmedama? Hmm. Være litt jordnær. Ikke ei som bare fester og puler Litt glad i å kunne sitte å spille en god del timer uten pause. Må jo såklart ha et ok/fint utseendet. Kall meg overfladisk eller no, men det er vel slik for de fleste. Må vel ha litt sprø humor Edit: Legge til: ikke alt for lav. har vel ikke så mye å si, men om det er bittelitt høyde på dama er ikke det et minus Kanskje ha litt muskler også, men ikke sånn som de bolerdamene Endret 3. april 2006 av Shikaru Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Fin og kåt. 5861016[/snapback] Det enkle er ofte det beste eh? Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Fin og kåt. 5861016[/snapback] Det enkle er ofte det beste eh? 5861051[/snapback] indeed Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 drømmemannen er: Per Ciljan Skjelbred [ RBK ] 5860859[/snapback] bare litt kult at han bor borti her og jeg gikk på samma skole som han i 8år. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Drømmemannen er et kjærlig, omtenksom, smart, selvstendig individ, som jeg er stolt av å vise frem. Har forøvrig allerede funnet han. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 (endret) Har allerede truffet min drømmedame;) 5860445[/snapback] Jeg også. Drømmedame - utseend: Ganske lav, mellom 1.60-1.70, helst nærmere 60 enn 70. Pen i ansiktet, pene og myke lepper, ikke potetnese men "spiss" og pen, pene øyne. Langt pent hår, gjærne sort eller brunt. Ikke så glad i blondiner. Brede hofter og fast deilig rumpe. Slank midje, men ikke så tynn at ribben eller sjelett synes. Fine bryster i forhold til resten av kroppen. Personlighet: Snill Omtenksom Morsom Bra musikksmak Kjærlig Kosete Smart Hyggelig Ærlig Oi. Jeg beskrev nettopp kjæresten min i grove trekk. Rart det der Jeg er ganske så heldig. edit: la til "" Endret 3. april 2006 av -Nyhus- Lenke til kommentar
nree Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Drømmejenten min er en snill og omtenksom person som forstår alle sider av meg. En jeg kan dele gleder og sorger med og en som holder på verden's største hemmelighet! Lenke til kommentar
cre8ive Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 wüt? Forklare alt? Utseende: Hårfargen doesn't matter. Helst litt langt, ikke noe skinna. Høyde ca. 175-180. Lukter godt, kler seg bra, litt fotballgæren og fin kropp. Personligheten må være : En som lytter og ikke bare: "Hæ? Ja - eh, det er leit da". Snill, ingen gnier, ikke sjenert, tar intiativet ofte og ikke ALTFOR klengete. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Jeg vet hvordan tråstarters drømmedame ser ut. Lenke til kommentar
Sondre^^ Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Jeg vet hvordan tråstarters drømmedame ser ut. 5863014[/snapback] wow, du er helten min! får jeg ta på deg? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Jeg vet hvordan tråstarters drømmedame ser ut. 5863014[/snapback] LarsP er drømme dama til trådstarter, alle vet da det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå