danno_O Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Her kan dere stille spørsmålene dere lurer på som: "Hvor finner jeg Garlic?" o.l Jeg begynner med et spørsmål: Hvor kan jeg kjøpe lockpicks? Jeg er med i T. guild og har ikke peiling på hvor jeg får kjøpt de. Lenke til kommentar
avlvl Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 (endret) Du får kjøpe pakker med 100 stk hos han duden i Burma som kjøper tyvegods! Edit: Damn, brukte jeg hele 2 minutter på å svare? Endret 2. april 2006 av ToMcLaNcY Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Fence folka har 100 lockpicks hver! løp och kjøp! Lenke til kommentar
audhage Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Fin tråd dette her ja. Det jeg lurer på er hvordan man får kjøpt hus i Imperial City. Er det noen som kan svare meg på det? Mvh Audun Hagen Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Er det noen som åpner låste dører manuelt? Hittil har jeg bare brukt auto attempt på alle dører over "very easy". Er det andre måter å styre lockpicken enn med musen? Hadde vært mye lettere med piltastene feks. Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Er det noen som åpner låste dører manuelt? Hittil har jeg bare brukt auto attempt på alle dører over "very easy". Er det andre måter å styre lockpicken enn med musen? Hadde vært mye lettere med piltastene feks. 5854770[/snapback] Åpner alle låser veldig enkelt opp til very hard, skeleton key, level 90 i security ftw. Lenke til kommentar
Fnix Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Noen som vat hvor mange portaler som vil åpnes før man greier main questline ? Åpner det en ny en med en gang du lukker en eller åpner de over tid ? Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 2. april 2006 Forfatter Del Skrevet 2. april 2006 (endret) Noen som vat hvor mange portaler som vil åpnes før man greier main questline ?Åpner det en ny en med en gang du lukker en eller åpner de over tid ? 5855373[/snapback] Jeg vet ikke, men jeg håper ikke det er så utrolig mange. Jeg lurer på hvordan jeg kan få hindret å bli vampyr fort nok. Hvor kan jeg finne alle Grand Soul Gems? Endret 2. april 2006 av danno_O Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 De oblivion gatene er jo over hele Cyrodiil, med en gang du er litt utenfor byen ser du 1-2 gater, og så ser du nesten hele tiden en på vei til en annen plass, kvir meg. Har bare vært inne i den i Kvatch i tilleg. Lenke til kommentar
Glory_Man Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Hvordan fikser man huset sitt i A*****.. Den byen nederst til venstre på kartet ved sjøen hvor huset koster 5000? Og jeg er Grand-Champion på arenan.. Blir det aldri værre motstand enn 2 ulver og en goblin? og kun 120 gull? Noen som vet? Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Fin tråd dette her ja. Det jeg lurer på er hvordan man får kjøpt hus i Imperial City. Er det noen som kan svare meg på det? Mvh Audun Hagen 5854274[/snapback] Ta en prat med dama i "Office of Imperial Commerce" i Market district, Imperial City. Er det noen som vet hvor jeg finner en ekspert på vin i spillet? Husker jeg fikk vite det gjennom å spørre om Rumours, men jeg brydde meg ikke om det da, og nå trenger jeg den informasjonen til en quest Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 hvordan bruker eg Soul Staffen min? skall eg angripe me denn eller? :S Lenke til kommentar
audhage Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 (endret) Takk Mr.FOXHOUND, jeg fant det dog ut selv ca 5 min etter at jeg spurte da. Mvh Audun Hagen Men er det noen som har noen gode tips på å tjene masse penger (ikke glitchen og ikke arenaen.)? Endret 2. april 2006 av audhage Lenke til kommentar
trondtrond Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Hvordan fikser man huset sitt i A*****.. Den byen nederst til venstre på kartet ved sjøen hvor huset koster 5000? Og jeg er Grand-Champion på arenan.. Blir det aldri værre motstand enn 2 ulver og en goblin? og kun 120 gull? Noen som vet? 5856330[/snapback] angående huset i Anvil, er det hjemsøkt. sov der en natt og du blir vekket av spøkelser. de drainer fatique som en helvetet så det er lurt å forbrede seg! angående arenaen. jeg er ogs grand champion, men jeg får tilbudt 1 mountain lion, to mountain lions eller to mountain lions og en spriggan. er lvl 14 Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Kan du hoppe opp på kanten av arenaen? Om du kan det er det ikke noe problem, hvis ikke må du vel sikkert "jobbe" litt for det. Har lagt merke til at f.eks ogrer og minotaurer setter seg fast i inngangen til arenaen. Lenke til kommentar
CogBliZ Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Jeg lurer på om det er en selger tilsvarende til "The Creeper" i Oblivinon? Hadde vært knall og kunne selge ting for full pris! Ps: viss ikke, hva selger har mest penger? Jeg finner en med 1200 gull, men det er for lite! :S Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Hvordan fikser man huset sitt i A*****.. Den byen nederst til venstre på kartet ved sjøen hvor huset koster 5000? Og jeg er Grand-Champion på arenan.. Blir det aldri værre motstand enn 2 ulver og en goblin? og kun 120 gull? Noen som vet? 5856330[/snapback] Tror motstanderne blir verre etter hvert som du levler opp. Tror jeg var rundt level 17, og første gangen fikk jeg tilbud om 1, 2 eller 3 Minotaur Lords. Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Jeg har slåss mot to minotaurer og ett eller annet tre menneske, og to minotaurer og en slags "krepsemann". Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 2. april 2006 Forfatter Del Skrevet 2. april 2006 Noen som vet hvor Cure for Vampirism-questet starter? Lenke til kommentar
CogBliZ Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Noen som vet hvor Cure for Vampirism-questet starter? 5858031[/snapback] Du må bare spørre en eller annen, gå til det bibloteket i imperial city... der startet jeg min Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå