Almadora Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Hvordan får jeg lasta ned MOD's til PS2? Mange har snakket om at det går, men jeg vet ikke hvordan man gør det. Kan noen her hjelpe meg? Moderatorer: Please ikke slett denne posten! Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 31. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2006 Jeg trenger et svar folkens! Man kan jo ikke gjøre oppdrag for å få vite det... MEN JEG MÅÅÅ FÅ VITE DET! Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 1. april 2006 Forfatter Del Skrevet 1. april 2006 Er det mulig med litt hjelp her? Lenke til kommentar
misterpogo Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 (endret) Du må vel ha modda Playstationen, må ha FTP kabel/program + diverse andre småting som eg ikkje veit so altfor masse om. Av erfaring frå XBOX modding/overføring treng ein isofall slikt utstyr Edit: feilpost? Endret 2. april 2006 av misterpogo Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 3. april 2006 Forfatter Del Skrevet 3. april 2006 Jeg trenger hjelp! Lenke til kommentar
misterpogo Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Tenker du har IQ nok til å skjekke ut ting på google før du spør her, sant? Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Tråd stenges og eg anbefaler at trådstarter begynner med å lese igjennom retningslinjene på forumet om folkeskikk. Hjelp kan ikkje alltid nå fram og då må ein finne ein anna lausning på problemet. For eksempel eg har enda ikkje fått svar på om det finnes USB tv-kort som fungerer i Linux. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=559769&hl= Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg