meankanin Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 På tide å ordne seg en netflix-løsning. Hvilken bør jeg velge? Hvilken har best utvalg og lavest pris? Hvilke er dere fornøyd med, og hvilke er dere misfornøyde med? På forhånd takk for svar! Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Etter å ha prøvd både film24.no og brafilm.no må jeg si jeg sitter igjen med best intrykk av brafilm.no Der opplevde jeg at filmene jeg ønsket meg kom kjapt å var nesten alltid på lager Lenke til kommentar
MKej Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Synes brafilm er best. rask levering,bra service,mye info om filmene Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Prøvd begge to jeg også... Brafilm utmerket seg mest positivt. Film24 hadde færre av de filmene jeg ønsket inne, og lengre ventetid enn Brafilm. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Uten tvil BraFilm.no ja! Jeg ble medlem forrige uke og fikk da låne fire filmer gratis pga. førstegangs medlemskap. Ble overasket over for hvor fort filmene kom til meg Anbefales! Lenke til kommentar
Tha sims Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Hvor mange filmer går det max ann å låne i en uke på brafilm.no ved bruk av 1 filmpakke 1 (DVD) og 2 filmpakke (2 DVD)? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Hvor mange filmer går det max ann å låne i en uke på brafilm.no ved bruk av 1 filmpakke 1 (DVD) og 2 filmpakke (2 DVD)? 5851581[/snapback] Det er ikke noe maksimum, du kan sende inn og motta nye hele tiden. Spørsmålet er hva du rekker. Mottar du en film på mandag, ser den og sender den tilbake, får du ny innen onsdag/torsdag. Samme prosess, og du får en ny en på lørdag/mandag. Med 2 filmer av gangen får du dobbelt så mange. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Hadde noe 10 dager for 50kr eller noe slikt, Fikk 3 fimer om gangen, så de og sendte de tilbake, 9 filmer fikk jeg Lenke til kommentar
Njormann Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Noe nytt på dvd utleie fronten? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå