Simen1 Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 (endret) Trondheimstreff for forummedlemmer Det planlegges et møte for forummedlemer i Trondheim onsdag 5. April. Vi tenker å møtes for å bowle først og så drikke pils eller annen drikke etterpå. Alle som er interreserte i å komme på en eller begge delene er velkommen. Snorreh har reservert 5 baner på Centrum Bowling (Kart) til hardware.no fra kl 19.00 og ut kvelden. (NB. Nytt tidspunkt kl 19.00. Ikke 18.30 som tidligere annonsert) Vi får rabatter og prisene blir: Kr. 38 per serie og kr. 15 for leie av bowlingsko, eller kr. 123 for 3 serier inklusive leie av bowlingsko. Etterpå er planen å gå på et sted med hyggelige priser på drikke og mulighet for å prate. Det utkårede stedet blir Mormors stuer (Kart) med 18 års aldersgrense og billig øl (31 kr/0,5 liter). Vi vet ikke når vi blir ferdig med bowlingen så vi vil anbefale å enten sjekke om vi er på bowlingen først, eller bare dra til mormors og evt. vente hvis vi ikke har kommet ennå. Tidligere har jeg vært med på et treff på Naboen, grilling på festninga og et mini-treff på mikrobryggeriet. Alle treffene var svært hyggelige og det anbefales å slenge seg med. De som har meldt sin interesse til nå er: Simen1, Snorreh, ATWindsor, Del, Anders Jensen, Knut, HolgerLudvigsen, LarsP, sim, DrKarlsen, eternal, mack_, Blippblopp, gspr, sixx?, haugsand, Zlatzman, cecolon, johnj, tintin77, Malvado, reverto, bK_Coder, cun, ATi-Radeon, Novec, pertm __________________ Totalt 27 interesserte Edit: Nytt tidspunkt. Edit: Etter bowlingen: Mormors stuer Endret 5. april 2006 av Simen1 Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Kunne hatt i påskeferien elns i stedet da:( Lenke til kommentar
Togo Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Og ikke når jeg er i russland.. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 29. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2006 Det er mange som reiser bort fra Trondheim i påsken og sikkert mange som reiser til Trondheim i påsken så det vil sikkert alltid være noen det ikke passer for. Vi får bare satse på å ha treff ofte fremover sånn at de fleste får med seg minst ett treff. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Jeg melder min interesse. Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Hva med en annen dato enn akkurat 5. april? Har lovt meg bort akkurat den dagen :/ PS: anbefaler ikke Microbryggeriet noe særlig Men var vel kanskje uheldig med bartenderen den éne gangen jeg var der Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Heck, jeg er med på alt med alkohol. Skal jammen meg ta på meg bowling-skjorta mi. ^^ Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Det er mange som reiser bort fra Trondheim i påsken og sikkert mange som reiser til Trondheim i påsken så det vil sikkert alltid være noen det ikke passer for. Vi får bare satse på å ha treff ofte fremover sånn at de fleste får med seg minst ett treff. 5835149[/snapback] *tristehanne* Lenke til kommentar
sim Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Melder også min interesse. Jeg må iallefall ha denne i «Mine innlegg». Lenke til kommentar
DrKarlsen Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Ja, samme her. Jeg er sikkert med dersom jeg ikke har for mye å gjøre. </ironi> Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Kunne hatt i påskeferien elns i stedet da:( 5835060[/snapback] I påsken er man jo å besøker familien utenombys, synes datoen passer ganske bra, og gleder meg til et nytt treff. AtW Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Hadde jeg aldri tørt å være med på! *noia for hw brukere* Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Kunne hatt i påskeferien elns i stedet da:( 5835060[/snapback] I påsken er man jo å besøker familien utenombys, synes datoen passer ganske bra, og gleder meg til et nytt treff. AtW 5835292[/snapback] *furteendahardere* Lenke til kommentar
DrKarlsen Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Du kan treffe meg privat anytime. Lenke til kommentar
eternal Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 (endret) Skal forsøke å fikse et oppmøte Vorser vi FØR bowlingen og? Endret 29. mars 2006 av eternal Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Er med kjæresten min, og attpåtil 6 timer unna. Vel, mine trønderske røtter lengter hjem, så jeg håper det blir en gang til i fremtiden. Lenke til kommentar
snorreh Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 (endret) Datoen ble bestemt ettersom det passet best for dem som ble med på mini-samling sist. Ettersom vi regner med at det kommer med flere denne gangen, så tenkte vi å starte kvelden med en aldri så liten og uoffisiell Hardware.no bowling-turnering og så tar vi seiersdrinken e.l. på byen etterpå Endret 30. mars 2006 av snorreh Lenke til kommentar
mack_ Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Hmm ... Kommer hjem fra tur i Sylan den kvelden, så vet ikke om jeg kommer hjem i rett tid. Hadde vært kjempemorsomt å være med da! Dog er det jo skole dagen etterpå. Er det noe svar-/påmeldingsfrist? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 29. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2006 (endret) Er det noe svar-/påmeldingsfrist?5835516[/snapback] Nei, det er bare å møte opp Jeg antar at bowlinghallen har plass til alle interesserte Er det noen caféer eller pub'er som har billig øl på onsdager? Endret 29. mars 2006 av Simen1 Lenke til kommentar
Blippblopp Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Hmmmm... Hvor gamle er dere tro? Jeg vil sikkert føle meg urgammel sammen med dere... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå