Kebab GUD Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 (endret) liten notice først Denne Tråden oppforderer IKKE til nedlasting av rettighetsbelagt materiale IKKE under noen omstendigheter legg inn URL til kilde Det er ingen nyhet at folk laster ned og jeg lager denne tråden bevist etter som det i dag ikke finnes noen lov som forbyr nedlasting av TVserier. jeg er ikke ute etter hvilken serier du ser på TV hver uke.. jeg er 100% ute etter hvilken serier du laster ned å ser hver uke.. ikke! de du følger med på Tv .. men de du følger med på... "nett" når det er sagt så sier det seg selv at det bare gjelder TVserier som er "aktive" men teller også med de som har pause nå (sesongpause/vinterpause) Her er min liste .. American Dad! Arrested Development Battlestar Galactica Chappelle's Show (ja sesong3 kommer) CSI CSI:Miami CSI:New York Drawn Together Everybody Hates Chris Family Guy Fifth Gear Lost My Name Is Earl Saturday Night Live Scrubs Simpsons Smallville South Park Stargate: Atlantis Stargate: SG1 The IT Crowd Top Gear Veronica Mars Ok .. Dette er alle jeg husker atm.. når jeg tenker meg om er jeg glad mange av de har pause nå.. Denne Tråden oppforderer IKKE til nedlasting av rettighetsbelagt materiale IKKE under noen omstendigheter legg inn URL til kilde Endret 29. mars 2006 av Kebab GUD Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 (endret) Stargate: Atlantis Stargate: SG1 NCIS My Name Is Earl Prison Break prøver: CSI CSI:NY Endret 28. mars 2006 av Lufen Lenke til kommentar
Elmek38 Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Lost Prison break south park 24 joey Lenke til kommentar
Zerblat Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Haugevis av serier! American Dad! CSI CSI:Miami CSI:New York Drawn Together Family Guy Fifth Gear Lost Masters of Horror (er vel over nå). My Name Is Earl Pros vs Joes Simpsons Smallville South Park Top Gear Veronica Mars +En hel haug andre greier. Jeg er en ekte warez-hore og piratkopierende avskum, så fu! Lenke til kommentar
quakie Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 LOST Prison Break Hvordan får dere tid til å se alle de? Blir det ikke utrolig mange å se etterhvert. Jeg så 13 episoder av PB forrige uke da.. Syns det var mye :!: (Var ikke så lenge siden jeg fikk ADSL, kanskje derfor) Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 The Sopranos Prizen Breikk Lost My Name Is Earl Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Desperate Housewives Lost My name is earl Saturday night live Smallville That 70s show Top gear According to jim bones criminal minds everybody hates chris family guy homewrecker joey prison break punkd viva la bam skaperen supernatural howard stern show modern men heist + noen som jeg ikke husker Lenke til kommentar
allyse Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 24 Simpsons My name is earl mythbusters lost king of queens joey it-crowd (slutt for nå) Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Lost Prison Break My name is earl CSI CSI: NY Simpsons Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 24 Prison Break Family Guy The Daily Show with Jon Stewart The Colbert Report :les Colber Repor (The O.C) Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Jeg skjønner heller ikke hvordan dere får TID til å se alt. Flere jeg kjenner som jeg vet laster ned sykt mange serier også. Tar jo masse tid. For meg er dette fast rutine hver uke: LOST Prison Break Naruto Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Lost Prison Break Stargate SG1 Stargate Atlantis Battlestar Galactica Firefly (kun 1 sesong dog + film) 24 Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 The O.C Lost Prison Break Family Guy Bullshit Hells Kitchen Lenke til kommentar
rareben Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Lost Prison Break My Name Is Earl Mer enn nok! Lenke til kommentar
jur72 Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Disse ser jeg på: CSI CSI MIAMI CSI NEW YORK NCSI SURFACE TRU CALLING MYTHBUSTERS SUPERNATURAL NUMBERS INVASION DEAD LIKE ME MI Liker de fleste bra, dead like me er riktig bra, men finner ingen etter sesong 2 så om dere gjør, pm me. Lenke til kommentar
XanderX Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Disse er noen av de seriene jeg ser på Smallville CSI ny CSI Miami CSI Lost American dad 24 alias joey Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Family Guy American Dad (Er vel ferdig) Ellers går det i TV. Lenke til kommentar
BeNeFit Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 24 Prison Break One tree hill The O.C My name is Earl The Sopranos Lost Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 The O.C Prison Break Lost Smallville My Name is Earl South Park Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 28. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2006 lite VM her .. må si jeg og Zerblat er skuffet over det.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå