Gå til innhold

Uofisielle norske MSN siden. Innspill?

HoaXed

Anbefalte innlegg

Heisann.

Jeg, og mange mange andre leter ofte etter oppdateringer og 'goodies' til vår kjære MSN messenger (nå Windows Live messenger). Men som mang annet finnes det ingen store norske sider som dekker dette. Gode utenlandske sider er Mess with msn messenger og Msgshit.

Har fått samlet en del folk som skal være med å produsere denne siden, og vi er godt i gang. MEN, her kommer dere inn. Hva ønsker folket på en slik norsk side? Noe som kan tiltrekke alle skandinaviske personer til å entré denne siden istedenfor de utenlandske.

Hva savner du på en slik side? Kom med innspill om hva du vil ha! Alle innspil tas godt i mot :)

Skriv gjerne innspill her eller ta kontakt pr. post[at]h-base.org ..

På forhånd takk..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
vargaz:hm.. hva med at du holder kjeft? Liker du ikke Messenger holder du det for deg sjøl. IRC-kiddie! :p

5819218[/snapback]

Så kjekk duda? den eneste grunnen til at folk bruker det latterlige programmet er at det er inkludert i Windows XP, hadde det ikke blitt prakket på folk, hadde ingen brukt det. Forferdelig mye buggs der. Dessuten visst alle skal bruke MSN, så vil vi etterhvert ha msn lister med 20 personer +-, :S er jo fun å møte andre folk på inet også?

Lenke til kommentar

Jeg synes messenger er grei å snakke privat med de man kjenner, og irc til "public" og til å bli kjent med nye personer.

Godt tiltak! Er rimelig stødig på engelsk, så jeg trenger ikke noe _norsk_ alternativ til mess, men jeg ønsker et alternativ som ikke er så fordømt rotete som det mess er...

Lenke til kommentar
Jeg synes messenger er grei å snakke privat med de man kjenner, og irc til "public" og til å bli kjent med nye personer.

Godt tiltak! Er rimelig stødig på engelsk, så jeg trenger ikke noe _norsk_ alternativ til mess, men jeg ønsker et alternativ som ikke er så fordømt rotete som det mess er...

5819398[/snapback]

er 100% enig med deg der.. msn priv, irc public. Men påenget er at de som vokser opp idag, de vokser opp med kun MSN, det blir mindre og mindre folk på irc.. dette er et problem.

Lenke til kommentar
vargaz:hm.. hva med at du holder kjeft? Liker du ikke Messenger holder du det for deg sjøl. IRC-kiddie! :p

5819218[/snapback]

Så kjekk duda? den eneste grunnen til at folk bruker det latterlige programmet er at det er inkludert i Windows XP, hadde det ikke blitt prakket på folk, hadde ingen brukt det. Forferdelig mye buggs der. Dessuten visst alle skal bruke MSN, så vil vi etterhvert ha msn lister med 20 personer +-, :S er jo fun å møte andre folk på inet også?

5819246[/snapback]

Nesten litt morsomt å lese. Dette er ikke for å forsette din lille off topic tråd. Men er alltid like provoserende når personer skal legge ut om hva absolutt alle mener. Uansett hva du sier om msn er det allikevell 100 millioner som bruker denne tjenesten. Betydelig fler enn irc, om folk ikke ville brukte msn om det ble ikke ble prakket ned på dem. Kan absolutt ingen bruke, det viktige her er at faktisk folk bruker det.

Uansett, så er postene dine totalt off topic og lite seriøse. Rapportert :yes:

5819398[/snapback]

Det du nevner der er faktisk en av grunnene til at vi ønsker å opprette ett norsk alternativ. En side uten all pop up, og bannere hvor enn du ser på siden er ett must for at folk skal forsette å besøke siden din :) Takk for innspillet

Endret av HoaXed
Lenke til kommentar

Mitt påeng er egentlig å prøve å fremme IRC litt, den nye generasjonen må bli satt inn i det. Tror ikke det er så utrolig mange flere som bruker MSN enn irc. Må huske at MSN har eksistert i en relativt kort periode i forhold til IRC. må huske at det ikke er bare efnet,dalnet,quakenet og undernet da :)

Lenke til kommentar
Det følger ikke med XP. Windows messenger følger med XP og alle jeg vet om har installert MSN Messenger.

Grunnen til at jeg bruker det er at omtrent alle jeg kjenner bruker det.

5819473[/snapback]

Windows messanger og MSN messanger er det samme programmet i prinsippet. Grunnen til at folk laster ned MSN sin version er at windows messanger er enda værre ;)

Endret av vargaz
Lenke til kommentar

Det og at det er passe kjett å "henge" på irc, lettere at folk sender deg en beskjed over msn som bare surrer og går i bakgrunnen. Men samma fan, bruk det du gidd.

Hadde vært oversiktlig med en slik msn side ja, uten pop ups og uoversiktlig jall. Stå på!:p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...