Nitrius Skrevet 26. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2006 Har nemlig 3 i infamy og lurer på om charactern min kan ta "skade" av det i fremtiden? er heller ikke helt sikker på hva Infamy er Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 26. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2006 motsatte av fame.. Lenke til kommentar
Xoduz Skrevet 26. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2006 Fame = hvor berømt du er i positiv forstand Infamy = hvor berømt du er i negativ forstand Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 26. mars 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. mars 2006 Skjønner, men kan jeg ha noe skade av dette lengere ut i spillet? syns 3 høres mye ut er vel ikke mulig å få fjernet de? Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 26. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2006 Infamy betyr beryktethet. Lenke til kommentar
krist2 Skrevet 26. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2006 Har det jeg også. Nå kan jeg bla ikke bruke alter i "kirkene" for å fjerne div ting fra statsene, som feks at willpower er lavere enn den egentlig skal være (tallet er rødt). Når jeg prøver å bruke dem får jeg bare: "Repent your sins".. så vidt jeg har lest kan du ikke fjerne infamy Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 26. mars 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. mars 2006 Hmm, høres kjipt ut, hvor mye fame og infamy har du da? Og kom gjerne med noe mer info rundt dette her. Lenke til kommentar
stekri88 Skrevet 26. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2006 jeg har 49 i fame Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 26. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2006 Ikke vær redd for å spill spillet med minus infamy, har du minus så betyr det bare at du spiller en karakter som kanskje ikke er helt snill, og da er det jo slik du har valgt å spille spillet. Neste gang kan du spille en Johnny-do-gooder. Infamy går uansett på hvordan andre NPCs ser og forholder seg til deg. Men ikke i like stor grad som bounty, men det har en effekt. Enkelte kan velge å ikke handle med deg, ikke være særlig snakkesalige og slikt. Enkelte quests man ikke får tatt. Men det går begge veier, det er enkelte quests du bare får tatt hvis du har minus i infamy. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 26. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2006 Har det jeg også. Nå kan jeg bla ikke bruke alter i "kirkene" for å fjerne div ting fra statsene, som feks at willpower er lavere enn den egentlig skal være (tallet er rødt). Når jeg prøver å bruke dem får jeg bare: "Repent your sins"..så vidt jeg har lest kan du ikke fjerne infamy 5815114[/snapback] sikker på at du ikke bare har bounty på deg jeg har 10 i infamy og har igen problemer med å bruke de "brønene" i shaples Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 26. mars 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. mars 2006 Skjønner, takk for hjelp =) Er ikke at jeg er redd for å få infamy er bare at jeg ikke vil få for mye slik at det kansje ødelegger for noe kult senere i spillet, som f.eks noe jeg ikke kan få pågrunn av at jeg har vært litt for slem gutt Har nå 14 i fame og 3 infamy. Veier famen min opp for det jeg har i infamy? altså hadde jeg hatt si 10 fame 10 infamy så er det lik 0 på en måte? Lenke til kommentar
krist2 Skrevet 26. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2006 Har det jeg også. Nå kan jeg bla ikke bruke alter i "kirkene" for å fjerne div ting fra statsene, som feks at willpower er lavere enn den egentlig skal være (tallet er rødt). Når jeg prøver å bruke dem får jeg bare: "Repent your sins"..så vidt jeg har lest kan du ikke fjerne infamy 5815114[/snapback] sikker på at du ikke bare har bounty på deg jeg har 10 i infamy og har igen problemer med å bruke de "brønene" i shaples 5815258[/snapback] Nei, har kun 1 i infamy, ingen bounty, da skulle jeg ha litt tatt av vaktene. Grunnen kan jo være at jeg har blitt med i DB, og tatt livet av et par personer.. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 26. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2006 har 10 infamy og 49 fame er med i DB og Thiefguild og har ikke noen problemer emd de sakene Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 26. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2006 T-Solberg sier: Slik jeg har forstått det, må du ha mer fame enn infamy og ingen bounty for å kunne dra nytte av alterne i kirkene og kapellene. Lenke til kommentar
krist2 Skrevet 26. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2006 T-Solberg sier: Slik jeg har forstått det, må du ha mer fame enn infamy og ingen bounty for å kunne dra nytte av alterne i kirkene og kapellene. 5816252[/snapback] ok, takk. Får se om jeg får meg noe fame da... Lenke til kommentar
audhage Skrevet 8. april 2006 Rapporter Del Skrevet 8. april 2006 Men er det i det hele tatt noen måte å fjerne infamy på? Mvh Audun Hagen Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 8. april 2006 Rapporter Del Skrevet 8. april 2006 Vet ikke om noen annen måte enn at du får mer fame enn infamy, men da tar du vel egentlig bare å stikker det under en stol på en måte. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 8. april 2006 Rapporter Del Skrevet 8. april 2006 Har over 70 fame jeg... Og 1 infamy =P Er jeg snill, eller hva? *engel* Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 8. april 2006 Rapporter Del Skrevet 8. april 2006 Tror jeg har 58 infamy og 49 i fame, kan være greit å kunne be med ett alter. Lenke til kommentar
Heyward Skrevet 8. april 2006 Rapporter Del Skrevet 8. april 2006 hr 90 i fame og 70 ca i infame.. byner å gå å litt lei av fyren min i spillet, så har litt smålyst til å skru ned vanskelighetsgraden og drepe alle NPCs....... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå