BigJackW Skrevet 25. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2006 Når jeg svarer på en tråd så blir den jo liggende under mine innlegg. Hvordan kan jeg få til at den fortsatt ikke blir er det? F.eks en tråd som jeg er lei av: Siste Ordet 4, Spam/support=ban Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 25. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2006 Spurte om det samme i tilbakemeldingstråden om forumet, men fekk intet svar. Slenger meg på her om det skjer noko. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 25. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2006 Kontrollpanel -> Abonnementer -> Vis Emner/Kategorier -> Huk av de du ikke ønsker lenger -> Avbryt Abonnement Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 25. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2006 Du kan ikkje fjerne trådar frå "Mine innlegg", men de kan jo bruke Favorittar i staden, som i nokre skin er omlag identisk som Mine innlegg. Dette har vorte diskutert før, til dømes her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=516188 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 25. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2006 I HWB-skinnet er den iallefall ikkje mykje lik. Det er vel ikkje stort å gjere med dette, er vanskelig å fjerne innlegg frå trådar du ikkje vil ha med på lista. Å legge alle trådene som favoritt er litt tungvindt. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 25. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2006 I diskusjon.no og HW.no - dynamisk er det bortimot likt, men det gjeld som sagt ikkje alle. Og det er jo sjølvsagt litt tungvint å leggje til mange trådar i favoritter, det er klart. Om det berre gjeld nokre få innlegg, kan de jo be ein moderator slette dei, slik PT og apedoktor nemner i tråden eg linka til. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 25. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2006 Hw.no-dynamisk var betre ja, brukte egentlig berre HWB sidan det såg best ut i det forumet vart oppgradert. Skifter til dette skinnet og bruker favoritter eg, funker sikkert greit det og. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg