Gå til innhold

Hva synes dere om denne hjemme siden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Er du virkelig 12 år gammel? :dontgetit:

Hvis så er tilfelle vil jeg nesten være litt grei her.

Sida ser ikke spesielt bra ut. Altfor rotete og for mye fargesprak.

Prøv å lage en meny til venstre eller øverst og la hovedinnholdet bli plassert midt på ca.

Hvis du synes det er gøy å lage hjemmeside bør du begynne hos HTMLGoodies.com for å lære deg det grunnleggende.

Les også postene på forumet om gode og dårlig websider.

Lykke til.

Lenke til kommentar

Hmm mye kunne vært gjort bedre her.. piczo er for.. de under 12 år...

Dette er ikke for å kritisere deg for å være ekkel.. men rådene du har alerede har fått bør du lytte til om du liker å være kreativ..

Frontpage er enkel og grei.. søk på google om å lage egne hjemmesider.. du vil finne mange tips og råd der.. og stopper det litt opp, kan man spørre om hjelp her på forumet..

Lykke til :thumbup:

Lenke til kommentar

ble mildt sagt ganske irritert av den musikkvideoen som startet automatisk da gikk inn dit, selvom du kanskje liker den bør du prøve å tenke etter hvorvidt andre egentlig vil ha det prakka på seg eller ei,

forøvrig burde du for din egen del fjerne den før Tono ( http://www.tono.no) oppdager det, da de såvidt jeg har fått med meg krever en god del penger fra alle som på noen måte distribuerer kopibeskyttet musikk (sikkert noen på forumet her som vet mer enn meg om akkurat dette)...

ellers er det helt umulig å lese skriften på siden der,

tjener du noe penger på den gigantiske reklame banneren på toppen?

ta en titt på http://www.htmldog.com sine guider til html og css, og kom heller tilbake hit og spør om det noe du lurer på etter å ha lært deg litt mer...

Lenke til kommentar

Lurer på om vi kunne ha hatt en regel som sier at det ikke er lov til å spørre om kritikk på pizco design sider. :blush: For jeg har ikke sett en enda som er lesbar i det hele tatt...

EDIT: det førte til noe positivt da....fikk blogget litt :)

Endret av kimthoma
Lenke til kommentar

Hvis du er 12 år så er det jo ikke katastrofe, men likevel så er det katastrofe... :p Det verste vil jeg si var bakgrunnen.

En god måte å lære litt HTML på(synes jeg) er å bruke den kombinert HTML og WYSIWYG-editoren i DW. Da ser du koden som kommer fram når su detter in ting på siden din...

Lenke til kommentar

:( Sorry, men du kan lese alt om hva Diskusjon.nos brukere mener om Piczo her.

Lær deg HTML og CSS (og PHP etterhvert) på feks HTML Dog! Jeg har begynt å lære det ordentlig nå i det siste. Er ikke så vanskelig egentlig. :)

EDIT: PS: En god del av skylden for at siden din ikke ble så bra må tilegnes Piczo. Virker som om de har en konspirasjon som ville fylle opp internett med motbydelige sider og derfor har satt inn en sperre mot å lage bra sider i tjenesten sin. :no:

Endret av Adri2374
Lenke til kommentar
forøvrig burde du for din egen del fjerne den før Tono ( http://www.tono.no) oppdager det, da de såvidt jeg har fått med meg krever en god del penger fra alle som på noen måte distribuerer kopibeskyttet musikk (sikkert noen på forumet her som vet mer enn meg om akkurat dette)...

6067227[/snapback]

Det samme gjelder bildene... Er villig til å sette relativt mye på at du ikke har tatt disse bildene (sett de andre steder før) , og derfor ikke har lov (så sant du ikke har innhentet tilatelse fra eieren) til å publisere de. Tviler vel litt på at noen kommer til å saksøke deg fra gård og grunn, men de kan i teorien kreve deg for en god del penger.

[veldig offtopic] Veldig fin bursdagsdato forresten [/veldig offtopic]

Endret av awesnes
Lenke til kommentar

Vil ikke si at den første hjemmesiden min var så mye bedre, og at den jeg har nå er så mye bedre, men den har en del i forbedringspotensiale...

Mitt råd er ivertfall å prøv ut litt først, så kan du lære deg html, php osv... akkurat når du vil selv ;)

Syntes faktisk litt synd på'n :p så mye kritikk, på noe han kanskje syntes er kjempe flott selv... men men... lykke til ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...