Traktormannen Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 kanskje et dumt spørmsål Hvordan fjerner man den sorte plast 'rammen' rundt prosessor sokkelen (socket 939) på enklest mulig måte slik at jeg kan installere en zalman 7000B cu kjøler (med bakplate og alt)? Lenke til kommentar
eXa Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 vet ikke om det er likt på alle, men på asrock hovedkortet mitt må jeg først pirke ut de 4 hvite proppene på forsiden for så å klemme sammen de tappene som går gjennom hovedkortet på baksiden og dytte de igjennom! noen som skjønnte det? du ser det jo rimelig greit når du ser litt etter! Lenke til kommentar
HuXLo Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 (endret) heisann, fikk du den svarte greia av? var det lett og ta den av? måtte du ta ut hk`et? jeg har også en sånn 'ramme' rundt prosessor sokkel på mitt GA-K8NS Ultra-939 hk , lure på det samme. skal teste ut Big Typhoon / CL-P0114.jeg håper jeg har hull under den svarte.Big Typhoon / CL-P0114 krever vist hull får at den skal stå bra den veier jo nesten et kilo Endret 24. mars 2006 av HuXLo Lenke til kommentar
eXa Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 vel. jeg har faktisk ikke prøvd enda, nettop fått hovedkortet så jeg venter på prosessor. skal vi se, vent litt.... ... ... ... sånn, da var den av. her kommer ett par bilder! Lenke til kommentar
eXa Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 først brukte jeg en skrutrekker til å dytte ut pluggene litt... forsiktig! slik som på bilde 1... så brukte jeg skrutrekkeren til å få de helt ut som på bilde 2 så satte jeg tommelneglene mot hverandre åg klemte sammen slik at selve ramma løsnet, slik som på bilde 3 og på bilde fire er den av, som du ser så må man ha tilgang til baksiden! Lenke til kommentar
Traktormannen Skrevet 24. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2006 Takk for hjelpen Har forresten asrock hovedkort jeg også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå