Nemesis86 Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Drar igang en god gammeldags musikk lek. Usikker om denne tråden finnes fra før,men jeg prøver. Reglene er enkle 1. Samle sammen alle sangene du bruker på pc'en i din medieavspiller, eks winamp, mediaplayer eller iTunes. 2. Blande sammen sangene, eller random som vi sier 3. Hvilke 5 låter kommer da først? 4. Ikke lov å skippe noen låter 5. Annet enn musikk kan man skippe da, for eks stand up eller andre komedie klipp. Lenke til kommentar
Nemesis86 Skrevet 23. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2006 Jeg får vel være førstemann ut... Mine 5 sanger er: 1.Return - Steal Your Heart 2.Linkin Park - Faint 3.Decay - Last day on earth (Club Mix) 4.Guns 'n' Roses - Paradise City 5.Aerosmith - I Dont Want To Miss A Thing Lett blanding dette.. Kommenter gjerne... Lenke til kommentar
Doogle Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Mine 5: Savage Garden - I don't know you anymore ABC - Poison arrow Marillion - Paper lies Donald Fagen - Springtime Posies - When mute tongues can speak Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Cave In - Jupiter Caesars Palace - Over 'fore It Started Toto - House Of The Rising Sun Raga Rockers - Når knoklene blir til gele Her Majesty - F.U.N.E.R.A.L Uansett, dette har jeg gjort før. Og når jeg nå søkte litt så jeg ut du lagde en veldig tilsvarende tråd for noen måneder siden ... Lenke til kommentar
Nemesis86 Skrevet 23. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2006 Uansett, dette har jeg gjort før. Og når jeg nå søkte litt så jeg ut du lagde en veldig tilsvarende tråd for noen måneder siden ... 5797240[/snapback] huff da *gullfisk* Lenke til kommentar
embark Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 001. Egodog - Wasting My Time 002. Behemoth - In The Garden Of Dispersion 003. Michael Urgacz vs. Sean Tyas - 4 Corners 004. Tool - The Patient 005. Burzum - Dominus Sathanas Lenke til kommentar
AlfSimen Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 1: Guns 'n' Roses - Paradise City 2: Flaw - Out of Whack 3: Marilyn Manson - This is the New Shit 4: Dream Theater - Trial of Tears 5: HIM - Wings of a Butterfly Lenke til kommentar
intheass Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Social Distortion - Ghost Time Blues Incubus - Pardon Me Dream Theater - Hollow Years Jimi Hendrix - Here He Comes The Clash - Version Pardner Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 1 - Opeth - In My Time Of Need 2 - Velvet Revolver - Set Me Free 3 - Nine Inch Nails - Hurt 4 - The White Stripes - Blue Orchid 5 - Opeth - Ghost Of Perdition Lenke til kommentar
Thend Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Heltah Skeltah - The Grate Unknown Sektion Kuchikäschtli - Nöchschta Track Percee P - Throwback Rap Attack DJ Stalin - Silece :!: Horace Silver - Sighin' & Cryin' Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Linkin Park - Somewhere I Belong Dream Theater - Honor Thy Father Evergrey - Watching the Skies Green Carnation - Childs Play pt. I Dredg - The Canyon Behind Her Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Madder Mortem - Silverspine Vintersorg - Till Fjälls Thin Lizzy - The Rocker Iron Maiden - Run to the Hills (live) Dimmu Borgir - Hunnerkongen Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 1. Dream Theater - Lines in the sand 2. Sparklehorse - Sick of Goodbyes 3. Norah Jones - Cold cold heart 4. Extol - Aperture 5. R.E.M. - I'll Take the Rain Trådstarter, gjenta etter meg: Musikklek, musikklek, musikklek. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Muse - Hysteria Opeth - Circle of Tyrants System of a Down - Jet Pilot Green Day - American Idiot DeLillos - Min beibi dro avsted Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 vendex - no one cares Franky Tunes - Creation (Tom-X Remix) DJ Dean - Protect Your Ears (Radio Mix) Jon Vesta - Substance Next - Too Close Har forøvrig ikke hørt nr 1 tidligere, nr 5 er den kuleste men regner ikke med at alle gutter liker slik r&b låt. Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Rage Against The Machine - Guerilla Radio (über) Nightwish - Sleeping Sun System of a Down - NuGuns System of a Down - X Audioslave - Hypnotize Lenke til kommentar
warpig Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 1. Rage against the machine - maggie's fram 2. Primus - winonas big brown beaver 3. Arctic monkeys - when the sun goes down. 4. Jimmy eat world - The middle 5. Muse - new born Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Gjorde dette for moro, og av ett par tusen ble disse top5: Kamelot - The Black Halo Dream Theatre - Autumn Moon (Piano Instrumental) Alice Cooper - Teenage Lament '74 Ten Foot Pole - Racer X Children of Bodom - Lake Bodom Veldig fornøyd med hva som ble nummer 1, møkkarå sang fra en meeget god plate. De andre var så som så, trokke jeg har hørt Cooper låta gjennom mer enn en gang kanskje. RacerX låta er også veldig kjedelig Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Torture Killer - Forever Dead (hoho=D) The Smashing Pumpkins - Bullet With Butterfly Wings Sepultura - Cut Throat Stevie Ray Vaughan - Chitlins con Carne Jim Morrison - American Night Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 01: Return Of The King - Minas Morgul 02: Red Hot Chili Peppers - Johnny, Kick A Hole In The Sky 03: System Of A Down - Outer Space 04: Rage Against The Machine - Freedom 05: Megadeth - Peace Sells Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg