Gå til innhold

Garanti problem :|


Anbefalte innlegg

Jeg skrev tidligere at jeg hadde problemer med pyton.no

 

nå er problemet blitt ennda værre... for først når får jeg vite at det har skiftet eiere og jeg ikke lengre har krav på garanti :|

Samt sier de at de har erstattet varen, men jeg har aldri fått noen vare :|

 

trenger litt hjelp... ikke får å være negativ for pyton.... sikkert greie de, men det har vist kommet litt sjeft ut.....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

 

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

 

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Lenke til kommentar
En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

 

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

 

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

5791036[/snapback]

 

Du kan få slette det... får ikke noe reaksjon når jeg trykker på edit kanppen :|

Lenke til kommentar

Hei,

 

Om jeg ikke tar helt feil så er det du som har sendt inn et defekt hovedkort til oss.

 

Vi kan ta kort utgaven av historien...

 

-1. Du har kjøpt en PC / kort brukt av en av våre kunder.

 

-2. Du sender inn et kort til service, uten noe vedlegg som sier hva du ønsker, uten å legge med din retur adresse ei andre former for identifikasjon. (Annet enn avsender lappen / mottaker lappen på pakken som er taipet over brettekanten på esken så man må skade denne lappen for å få åpnet pakken).

 

-3. Vi bytter kortet ditt, sender det til deg [ja det tar noe tid, da vi ikke har fått feil beskrivelse e.l.] (etter å ha sjekket opp med folkeregisteret om din adresse, da vi har sendt epost til deg uten å få svar om hvor du bor).

 

-4. Kortet blir feil sendt av Posten, men vi får Posten til å sende det til den adressen som vi fikk opplyst av folkeregisteret.

 

-5. I mellomtiden får vi beskjed fra deg at du ønsker å få kortet kreditert... Noe som vi ikke gjør da vi allrede har byttet kortet og returnert det til deg.

 

Om vi er vrange her vet jeg ikke, men personlig mener jeg vi har gitt kunden god service. Pyton.no's sider ble overtatt av oss i slutten av november 2005 og lagt under selskapet Pyton.no AS etter at de tidligere eierene, iNTEGRAL Gruppen AS valgte å legge ned og gå andre veier.

 

Så om det er vi som er vrange, vet ikke jeg, men er alltid kjekt å få lagt frem begge sider av saken.

 

Med vennlig hilsen,

 

Pyton.no - Salg

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...