Gå til innhold

Hubman må finne på noe smart!

Gjest

Anbefalte innlegg

[Reservert til jeg finner på noe smart]

Alle kjenner den. Hubman har hatt denne signaturen i måneder og år. Er det ikke snart på tide at han "finner på noe smart"?

-Jo, det synes jeg og.

La oss komme med forslag da vell..

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmmm, tenk hvis jeg er skikkelig stygg-dum?

At jeg overhodet ikke har mulighet til å finne på noe smart i det hele tatt?

Kanskje jeg er som Homer Simpson, at jeg kommer til å si noe smart én gang i løpet av mitt liv, da ingen hører på?

Hvem vet?

Lenke til kommentar

Kanskje jeg er som Homer Simpson, at jeg kommer til å si noe smart én gang i løpet av mitt liv, da ingen hører på?

Hvem vet?

5789348[/snapback]

Hubman, der sa du det. Gratulerer med ny sigantur:

Hubman sin signatur:

Lenke til kommentar

Herregud trevakt.

Det finnes ikke ord som kan beskrive hvor latterlig du oppfører deg nå. Bare fordi filmen din fikk en mildt sagt dårlig respons, og fordi Hubman var blant de som kritiserte den så går du all-out med massiv spam (se film-tråden hans), og oppretter meningsløse tråder slikt som dette?

Håper du får en ferie fra forumet, eller i det minste en fin warning.

Lenke til kommentar

Pug, Pug, Pug, hva er det du snakker om? Pug Pug Pug Pug Pug Pug Pug Pug Pug Pug Pug Pug Pug Pug Pug Pug Pug Pug Pug Pug Pug Pug Pug Pug Pug Pug! DEet er ikke noe galt med meg! Jeg oppfører meg ikke rart i det heletatt. Vis meg! Vis meg det da..

Lenke til kommentar
Er jeg den eneste her som faktisk TAKKER trevakt?

Tusen takk trevakt for at du har fått meg i endeløs latter opptil 8 ganger bare idag. En god latter forlenger livet og du har nettopp gjort mitt liv lengre.

5789498[/snapback]

fikk meg til å le :D .

Og trevakt, jeg vet ikke hvilket patetisk forsøk du prøver på nå, men det feiles totalt.

Og burde ikke du si/finne på noe smart snart? istedet for å lage filmer som kunne nomineres til diverse priser (som ikke skal nevnes her)?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...