Gjest Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 (endret) [Reservert til jeg finner på noe smart] Alle kjenner den. Hubman har hatt denne signaturen i måneder og år. Er det ikke snart på tide at han "finner på noe smart"? -Jo, det synes jeg og. La oss komme med forslag da vell.. Endret 21. mars 2006 av Gjest Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 I wow delen av forumet? Tror kanskje du har bomma litt, men han kan vel ha "For the horde." Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Knskje jeg brude flytte tråden til en annen del en wow forumet.. Jeg bare la den her først lissom. Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Hmmm, tenk hvis jeg er skikkelig stygg-dum? At jeg overhodet ikke har mulighet til å finne på noe smart i det hele tatt? Kanskje jeg er som Homer Simpson, at jeg kommer til å si noe smart én gang i løpet av mitt liv, da ingen hører på? Hvem vet? Lenke til kommentar
different Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 (endret) Knskje jeg brude flytte tråden til en annen del en wow forumet.. Jeg bare la den her først lissom. Men du liker å spamme ? Endret 21. mars 2006 av emes Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Hmmm, tenk hvis jeg er skikkelig stygg-dum? At jeg overhodet ikke har mulighet til å finne på noe smart i det hele tatt? Kanskje jeg er som Homer Simpson, at jeg kommer til å si noe smart én gang i løpet av mitt liv, da ingen hører på? Hvem vet? 5789348[/snapback] Hubman, der sa du det. Gratulerer med ny sigantur: Hubman sin signatur: Hmmm, tenk hvis jeg er skikkelig stygg-dum? At jeg overhodet ikke har mulighet til å finne på noe smart i det hele tatt? Kanskje jeg er som Homer Simpson, at jeg kommer til å si noe smart én gang i løpet av mitt liv, da ingen hører på? Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Men jeg er glad i signaturen min. Den er så håpløst klisjé at jeg bare må ha den slik. Lenke til kommentar
Pug Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Herregud trevakt. Det finnes ikke ord som kan beskrive hvor latterlig du oppfører deg nå. Bare fordi filmen din fikk en mildt sagt dårlig respons, og fordi Hubman var blant de som kritiserte den så går du all-out med massiv spam (se film-tråden hans), og oppretter meningsløse tråder slikt som dette? Håper du får en ferie fra forumet, eller i det minste en fin warning. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Pug, Pug, Pug, hva er det du snakker om? Pug Pug Pug Pug Pug Pug Pug Pug Pug Pug Pug Pug Pug Pug Pug Pug Pug Pug Pug Pug Pug Pug Pug Pug Pug Pug! DEet er ikke noe galt med meg! Jeg oppfører meg ikke rart i det heletatt. Vis meg! Vis meg det da.. Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Er jeg den eneste her som faktisk TAKKER trevakt? Tusen takk trevakt for at du har fått meg i endeløs latter opptil 8 ganger bare idag. En god latter forlenger livet og du har nettopp gjort mitt liv lengre. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Sitter du å ler høyt alene i en mørk leglighet? Jeg kan forestille meg.. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Er jeg den eneste her som faktisk TAKKER trevakt? Tusen takk trevakt for at du har fått meg i endeløs latter opptil 8 ganger bare idag. En god latter forlenger livet og du har nettopp gjort mitt liv lengre. 5789498[/snapback] fikk meg til å le . Og trevakt, jeg vet ikke hvilket patetisk forsøk du prøver på nå, men det feiles totalt. Og burde ikke du si/finne på noe smart snart? istedet for å lage filmer som kunne nomineres til diverse priser (som ikke skal nevnes her)? Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 sier bare en ting: grow up, Trevakt. Hvis ikke du kan takle kritikk, så _MÅ_ du ikke legge den ut på et forum hvor x antall mennesker kan gi sin respons på den. Lenke til kommentar
wilzoo Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Seriøst. Hvor gammel er du trevakt? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Det står her https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=551796 Lenke til kommentar
Hansa92 Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Dere er out of topic 5789601[/snapback] DU er out of topic. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Det var ganske OT dette ja, og hvertfall ikke noe med wow å gjøre. Lenke til kommentar
Akira Kurosawa Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Denne stenges vel om et par minutter Synd i grunn... Kjenner en fyr som deg trevakt, han klikka helt på et forum da en fyr kritiserte bildet i siggen hans Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg