Kenny000 Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Leste akkurat dennedenne artikkelen på Dagbladet.no Er det noen her som har opplevd slikt? Jeg går ut i fra at det stort sett er jenter som vil være ofrene for dette fenomenet. Jeg tror det hadde klikket for meg om dette skulle skjedd meg iallefall! Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 jeg gnir meg gjerne inntil varme mannelår hvis sjangsen byr seg. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Sexologen har hatt en pasient som opplevde gnikkingens nytelse som så bra at han fortsatte med det. :!: Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Av og til, så viker de 25000kronene jeg brukte på å få lappen, som noe av den beste investeringa ever... Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Det er vel ikke noe galt i det vel? Litt gnikking og gnuking kan vel ikke skade!? Lenke til kommentar
cremaster Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Hmm setter morgenrushet på T-banen, med ekstrem trengsel, i et nytt lys. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Glad jeg aldri har tatt T-banen. Lenke til kommentar
Wnagrom Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Må inrømme at det er litt kos, me jenter på min egen alder eller +/- 3år men tror ikke jeg hadde likt vis ei dame på 50-60 plutselig hadde satt seg ved sia av meg å begynnt å gnikke seg inntil meg Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 (endret) Tror jeg har blitt utsatt for detta.... Endret 27. mars 2006 av ZyreX Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 For en syk verden vi lever i. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 For en syk verden vi lever i. 5786705[/snapback] Second that *Glede seg til å få bil* Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Det høres veldig ekkelt ut. Særlig hvis det er ei dame på 80 som står og humper på beinet ditt. Kjenner kjønnsaften står i alle kanter fra de tørre lefsene hun har mellom beina... Æsj! Lenke til kommentar
Wnagrom Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Det høres veldig ekkelt ut. Særlig hvis det er ei dame på 80 som står og humper på beinet ditt. Kjenner kjønnsaften står i alle kanter fra de tørre lefsene hun har mellom beina... Æsj! 5786751[/snapback] haeh.. var akkurat dette jeg sa var ekkelt, men er jo bare fint dersom det er en liten søt jente *ikke missfårstå liten i denne sammenheng * Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Vi har dessverre ikke T-bane her jeg bor. Men vinmonopolet på en lørdags formiddag er vel forsåvidt et alternativ... Lenke til kommentar
Paull Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Hm, jeg opplevde noe lignende en gang på bussen. Det var riktignok ikke gnikking, men jeg stod og holdt meg fast i en sånn stolpe-sak, og plutselig tok jenta som stod bak meg og la hånden sin over min. Kan kanskje ha vært noe av det samme ? Uansett, jeg bare tenkte "..PSYCHO!" og gikk av bussen på neste stopp. Men når jeg tenker over det i ettertid, så var hun jo ganske søt.. Damn! Lenke til kommentar
applemania Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Det har skjedd meg Da jeg var 14, tok jeg siste t-bane hjem. Det var veldig få i t-banevognen og en gammel mann med ryggsekk satt rett ovenfor meg. Uten at jeg skjønner noen ting, sitter han der med stå (kan se det utenpå buksen). Han begynner å gni og gni og ser på meg med det mest usexy blikket ever. Reiste meg opp og satte meg noen rader lengre ned. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Stakkars AnAnAs *trøste på* Lenke til kommentar
Irons Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Det var en som var litt stakkarslig som tok tbanen jeg tok(hadde downs eller noe), han stod i tbane vogna, med "mannfolk" blad og tok på seg selv, tunga ute og så litt, err tilfreds ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå